צללית של של אנשים
דקנית הפקולטה

הפקולטה לטכנולוגיות למידה מכשירה את בוגריה להיות מפתחי הדרכה המשלבים טכנולוגיות למידה חדשניות, ולענות לשלל מצבים וצרכים של מגזרים שונים במשק: השוק הארגוני הממשלתי והאזרחי, המגזר החינוכי הפורמלי והלא פורמלי. יותר ויותר ארגונים ומוסדות מבינים כי למעצבי, מפתחי ומנהלי למידה תפקיד מרכזי בהשגת יעדי הארגון. כדי לתת מענה לגידול זה נדרשים יותר ויותר מומחים לפיתוח למידה שישתלבו במשק במקצוע שהדרישה אליו עולה בקצב מהיר.

הסטודנטים לומדים לפתח מגוון רחב של פתרונות ללמידה והדרכה: מצגות אינטראקטיביות, סרטוני הדרכה, אתרי תוכן, לומדות, משחקי למידה, סביבות מציאות מדומה, אפליקציות ועוד בליווי סגל ההוראה הכולל מומחים מהאקדמיה ומהתעשייה.

מזכירות סטודנטים
03-5026994
וואטסאפ
03-5026611
ראש מנהל

תוכניות לימוד

תואר ראשון .B.A בטכנולוגיות למידה
העשורים האחרונים הביאו לחיינו חידושים טכנולוגיים רבים ומגוונים, שהשפיעו עמוקות על היבטים רבים בחיי היום-יום, לרבות הדרכים שבהם אנשים עובדים, מבלים ולומדים. השפעתן של הטכנולוגיות החדשות עמוקה במיוחד בכל הנוגע לעיצוב ופיתוח תהליכי למידה והדרכה.
תואר שני בטכנולוגיות למידה
הטכנולוגיה מאפשרת ללמידה הארגונית להיות חווייתית יותר, מותאמת לצרכי הפרט ונגישה בכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר. אנשי טכנולוגיות הלמידה והלמידה הארגונית בכלל הפכו בשנים האחרונות לנכס משמעותי עבור הארגון החייב לקיים תהליך מתמיד של למידה כדי להתקיים ולהצליח. השוק הישראלי והגלובאלי צמאים לאנשי מקצוע המשלבים יכולות פיתוח למידה, עיצוב וויזואלי ושליטה בכלים טכנולוגיים למגוון תפקידים באגפי הלמידה וחברות הייעוץ הרבות המספקות שירותים בתחום.
מסלול ישיר לתואר שני בטכנולוגיות למידה
המסלול הישיר בטכנולוגיות למידה מאפשר לסטודנטים מצטיינים ללמוד בתכנית ייחודית - קבלת תואר ראשון ושני ב-4 שנים בלבד. בשנה ב‘ בתואר הראשון, סטודנטים מצטיינים (ממוצע 90 ומעלה) זכאים להגיש מועמדות למסלול הישיר. במהלך המסלול הישיר הסטודנטים רוכשים סט כלים ייחודיים הכולל יישומי בינה מלאכותית ומציאות מדומה בתחומי הלמידה הארגונית.
מה חדש?
תוצרי גמר
פרויקטי גמר
מחקרי סטודנטים
מחולל משחקים ופעילויות