צללית של של אנשים
ד"ר ערן גל
ראש החוג לתואר שני

עשרות מחקרים כבר הוכיחו, ארגון לומד הוא ארגון מצליח יותר.
הטכנולוגיה מאפשרת ללמידה הארגונית להיות חווייתית יותר, מותאמת לצרכי הפרט ונגישה בכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר.
אנשי טכנולוגיות הלמידה והלמידה הארגונית בכלל הפכו בשנים האחרונות לנכס משמעותי עבור הארגון החייב לקיים תהליך מתמיד של למידה כדי להתקיים ולהצליח.
השוק הישראלי והגלובאלי צמאים לאנשי מקצוע המשלבים יכולות פיתוח למידה, עיצוב וויזואלי ושליטה בכלים טכנולוגיים למגוון תפקידים באגפי הלמידה וחברות הייעוץ הרבות המספקות שירותים בתחום.

ייעוץ והרשמה
6404*
מזכירות סטודנטים
03-5026994
וואטאספ
03-5026611

למה טכנולוגיות למידה?

עשרות מחקרים כבר הוכיחו, ארגון לומד הוא ארגון מצליח יותר.

הטכנולוגיה מאפשרת ללמידה הארגונית להיות חווייתית יותר, מותאמת לצרכי הפרט ונגישה בכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר.

אנשי טכנולוגיות הלמידה והלמידה הארגונית בכלל הפכו בשנים האחרונות לנכס משמעותי עבור הארגון החייב לקיים תהליך מתמיד של למידה כדי להתקיים ולהצליח.

השוק הישראלי והגלובאלי צמאים לאנשי מקצוע המשלבים יכולות פיתוח למידה, עיצוב וויזואלי ושליטה בכלים טכנולוגיים למגוון תפקידים באגפי הלמידה וחברות הייעוץ הרבות המספקות שירותים בתחום.

מסלול התמחות בבינה מלאכותית

בינה מלאכותית משנה ועתידה לשנות את שוק התעסוקה, הלמידה והאנושות בכלל. פריצתן של פלטפורמות בינה מלאכותית, כדוגמת ChatGPT, מציבות אתגרים חסרי תקדים לדרכי הלמידה וההדרכה.

מתוך רצון לתת מענה לצרכים אלו נפתח מסלול התמחות בבינה מלאכותית במסגרת התכנית לתואר שני בטכנולוגיות למידה.

מטרת ההתמחות להקנות סל רחב של מיומנויות הנדרשות לשילוב למידה והדרכה מועצמות בינה מלאכותית.

במסגרת ההתמחות ירכשו הסטודנטים כלים לאפיון, פיתוח והשקת פתרונות למידה מבוססי AI:

  • מסלול ההתמחות מוגדר 14 נ"ז מתוך 42 נ"ז בתכנית.
  • המסלול פתוח בפני כלל הסטודנטים הלומדים בתכנית ואינו חובה למי שאינו מעונין/ת.
  • למסיימים בהצלחה תוענק תעודת סיום התמחות ב"טכנולוגיות למידה בבינה מלאכותית" במסגרת לימודי התואר השני בטכנולוגיות למידה.

הסטודנטים שיבחרו בהתמחות זו יילמדו את הקורסים הבאים:

  • מיומנויות וסוגיות בבינה מלאכותית (AI) לאנשי למידה
  • סמינר ועבודת גמר במיקוד בינה מלאכותית
  • קורסי בחירה
ציטוט

תואר שני המתמקד בישומי טכנולוגיות למידה בארגונים

למה אנחנו?

כבר למעלה מ 15 שנים, הפקולטה לטכנולוגיות למידה ב HIT מהווה בית מקצועי לאנשי ונשות טכנולוגיות הלמידה בישראל. המסלול לתואר שני משלב אנשי סגל ומקצוע מהתעשייה בשלושה אשכולות המהווים את ליבת המקצוע: פיתוח למידה (בדגש התוצר הדיגיטלי), ניהול למידה הדרכה וחקר\ניתוח הלמידה בארגונים.

למידה מבוססת יישום – תרגול ומחקר ב“שטח“ בדגש על יישום במקומות העבודה של הסטודנטים

תכנית היברידית – שילוב למידה מתוקשבת לצד מפגשים פנים אל פנים

סגל הוראה – סגל אקדמי בכיר לצד מומחים מהתעשייה

במה עוסקים בוגרי תואר שני בטכנולוגיות למידה?

  • מעצבי למידה דיגיטלית
  • יועצי למידה
  • מנהלי הדרכה
  • מנהלי ידע בארגונים
  • מנהלי מערכות למידה בארגונים
  • מטמיעי מערכות E-learning
  • מעצבי חוויית למידה
  • יזמי הייטק ו-EdTec
  • מפתחי קורסים מקוונים

תנאי קבלה ורישום

על המועמד להיות בעל תואר ראשון המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה:

תארים רלוונטיים:

בוגרי תואר ראשון בטכנולוגיות למידה ב-HIT או בוגרי תואר אקדמי מוכר דומה ממוסד אקדמי בישראל או בחו"ל.

בעלי תואר ראשון מוכר במוסד אקדמי בישראל או בחו"ל, במדעי החברה, חינוך, מדעים, מדעי המחשב, תקשורת חזותית ואחרים, העוסקים בפועל בתחומי ההדרכה הארגונית וטכנולוגיות הלמידה.

ציון ממוצע בתואר הראשון: 80 ומעלה.

ועדת הקבלה תבחן את תיקיהם של המועמדים, ואלה מהם שיעברו את השלב הראשוני יוזמנו לראיון אישי. ועדת הקבלה תתחשב במכלול הנתונים, לא רק בנתונים הכמותיים, בבואה לשקול את המועמדות.

מן המניין

סטודנט שוועדת הקבלה קבעה כי נתוניו מאפשרים את קבלתו ללימודים לתואר שני, והלומד על פי תכנית הלימודים.

על תנאי
סטודנט שממוצע ציוניו בלימודים לתואר הראשון נמוך מן הנדרש ב-5 נקודות לכל היותר, אך נדרש לעמוד במטלות שתקבע ועדת הקבלה (לדוגמה, ממוצע ציונים מסוים בסוף השנה הראשונה).

מסגרת הלימודים

משך הלימודים: שנתיים

ימי לימוד: יום לימודים אחד באמצע שבוע בשעות אחר הצוהרים-ערב, יום שישי לימודים מרחוק (ZOOM) בשעות הבוקר

שכר לימוד: אוניברסיטאי

תחילת לימודים: סמסטר חורף

מלגות למצטיינים כפוף לתקנון

מספר המקומות מוגבל, הקבלה על בסיס מקום פנוי לאחר שקלול כל נתוני הקבלה.