שאלות ותשובות

בכל הבעיות שקשורות לתקלות טכניות בעמדת המידע – יש לפנות למרכז המחשבים.

 

בכל הנוגע לבעיות הקשורות בענייני רישום בעמדת המידע (שינויים בקורסים, עדכון סטטוס, רישום מאוחר וכו') – יש לפנות למדור לרישום.

 

ראשית יש להיכנס למערכת. לאחר הכניסה למערכת מתחת לשמכם (תפריט מימין) יש ללחוץ על הקישור: "עדכון פרטים אישיים". בחלון שנפתח לחצו על "עדכן" (משמאל) וכך תוכלו להגיע למצב בו ניתן לעדכן את הפרטים. שימו לב! אין באפשרותכם לשנות את השם או שם המשפחה, נתונים אלה מוזנים באופן אוטומטי למערכת. במידה וקיימת טעות ברישום בשדות אלה יש לפנות אל המרכז לרישום (ממנו מתקבלים הנתונים).

הינך סטודנט חדש ופרטיך טרם הועברו למערכת ההיילרן - במקרה כזה הפרטים יתעדכנו אוטומטית (בתקופת הרישום בפרק זמן של כ- 48 שעות. אין צורך לפנות אלינו אלא להמתין בסבלנות).

  1. בדוק בעמדת המידע שאכן הינך רשום לקורסים החסרים.
  2. בדוק מול מרצה הקורס שאכן הוא משתמש בסביבת ההיילרן עבור הקורסים שחסרים.
  3. במידה וביצעת לאחרונה (ביומיים האחרונים) שינוי כלשהו במערכת השעות שלך ייתכן והשינויים טרם נקלטו במערכת ההיילרן. במקרה כזה המתן 24 ש' ובדוק שנית (המערכת מתעדכנת אוטומטית)

ציונים רשמיים ניתן לראות בעמדת המידע בלבד. לעיתים נוהגים מרצים לפרסם ציוני ביניים (מטלות, בחנים, עבודות וכו') באתר הקורס שבהוראה המתוקשבת. פרסום הציונים באתר הקורס הינו באחריות המרצים ובשיקולם האישי. לעיתים מתפרסמים ציונים גם באתר המחלקתי (שהינו אתר במערכת ההיילרן) באחריות רכזת המחלקה

קיימות סיבות רבות, טכניות ואחרות היכולות לגרום למצב זה. אנו ממליצים לפעול בדרך השלילה ולעבוד לפי סדר הפעולות שלהלן טרם הפנייה אלינו:

  • וודא כי הינך מנסה להיכנס למערכת בכתובת הנכונה: hl.hit.ac.il.
  • בדוק שהקלדת את שם המשתמש והסיסמה בצורה נכונה.
  • בדוק בעמדת המידע שאינך חסום, מוגדר כסטודנט פעיל והינך רואה את מערכת השעות.

 

לצורך ייעוץ בנושא עמדת המידע פנה אל מרכז המחשבים בעזרת מוקד הפניות באינטרנט או בטלפון: 03-5026541.
במקרה ופעלת על פי כל ההנחיות הנ"ל ועדיין אינך יכול להיכנס למערכת, ייתכן והדבר נובע כתוצאה מעדכון נתונים שעדיין לא בוצע. במידה ותוך 24 שעות עדיין אין ביכולתך להיכנס למערכת – פנה אלינו לבירור אישי.

ייתכן ואינך רשום לקורס. בדוק שהינך אכן רשום לקורס בעמדת המידע. במידה ואכן אתה רשום לקורס בעמדת המידע פנה אלינו לבירור אישי.

במידה והינך מצליח לראות את חומרי הקורס מתוך המחשבים שבמעבדות, סימן שמערכת ההיילרן תקינה וקיימת בעיה מקומית (הגדרות טכניות ואחרות) במחשב ממנו הינך מנסה לצפות בחומרים. מכיוון שהאפשריות לתקלה מסוג זה מגוונות ורבות אנו ממליצים לפנות אלינו באופן אישי על מנת לנסות ולאתר בעיות בהגדרות הדפדפן, אבטחה וכו'. *מרכז התמיכה איננו אמור לתמוך בבעיות קצה אישיות אך למרות האמור לעיל, ינסה כמיטב יכולתו מתוך ניסיונו המצטבר לנסות ולסייע במקרים כאלה.

עמדת המידע והיילרן הינן שתי מערכות נפרדות. שינוי שנעשה בעמדת המידע לא מתעדכן מיידית במערכת ההיילרן, ישנה השהייה של כ-24 שעות.