חדשות ואירועים

סטודנטית ו"מנחה מצטיינת"

 

טלי ציפרמן, סטודנטית בשנה ב' בפקולטה להנדסת תעשייה וניהול טכנולוגיה, זכתה בפרס ראשון כמנחה מצטיינת במסגרת קורס "יזמים צעירים" במסגרת תחרות איזורית. בתחרות הארצית של הארגון זכתה קבוצתה של טלי במקום השלישי בארץ.

 

 

הקורס נלמד במחלקה ללימודים רב תחומיים בראשות ד"ר נאווה שקד, ומועבר על ידי אלי עקובסון, מרצה למיחשוב לביש במחלקה.

במסגרת הקורס סטודנטים מגיעים לחטיבות הביניים ויחד עם התלמידים מקימים חברות סטארט אפ ומלמדים אותם כיצד לנהל אותן ולהתחיל להתאמן בחשיבה עיסקית.

על ההישג המכובד הזה קיבלה טלי ציפרמן תעודת הוקרה מידי נשיא HIT פרופ' אדוארד יעקובוב.

 

 

מספרת טלי: "ניתנה לי ההזדמנות לקחת חלק בפרוייקט יזמים צעירים.

כחלק מפרוייקט זה הנחיתי 24 תלמידי כיתה ח׳ ממרכז המחוננים פ.ל.א שברחובות. יחד איתי עבדו מורה, מנהלת המרכז ומנטור מטעם "שלמה סיקסט".

מטרת הפרוייקט הייתה להקים חברה בשם Dare1 ולבנות מוצר שמטרתו לפתור בעיה אמיתית של הארגון. בחרנו במוצר שיכול למנוע נהיגה בשכרות בכל רכב פרטי. מדובר בסוג של "ינשוף" שבמידה והנהג כשיר לנהוג הקודן מפעיל את הרכב ואילו אם הוא אינו כשיר לעשות כן לא ניתן להדליק.

במהלך הפרוייקט השקענו מניות ובחרנו תפקיד לכל תלמיד: מנכ"ל, סמנכ"ל, מנהל כספים וכו'. על אף העובדה שהמפגשים התקיימו בזום, חוויה זו הייתה משמעותית עבורי בשל העובדה שזכיתי להכיר ילדים ששואפים למצוינות ומערכת שתורמת להתפתחות הטכנולוגיה והסטארט-אפ בישראל.

מעבר לכך קיבלתי כלים שילוו אותי גם הלאה, בין אם זה ההדרכה וההובלה של התלמידים והעברת מסרים של ערכים, לקיחת אחריות ומוסר עבודה ובין אם רקע מקצועי וידע בהקמת חברה מאפס".

 

פורסם: 14/07/2021