חדשות והודעות

נמצאו 1123 תוצאות דף 1 מתוך 113

תוכנית לימודים, רביעית במספר, אושרה ע"י המל"ג בתוך 13 חודשים. המועצה להשכלה גבוהה אשרה אמש ל-HIT לפתוח תכנית לימודים לתואר שני עם תזה (.M.Sc), בניהול טכנולוגיה, שתצטרף אל התכנית הוותיקה והמוצלחת בניהול טכנולוגיה לתואר שני ללא תזה.

פרופ' יוסף בן עזרא, דקאן הפקולטה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה מציג שישה טיפים איך לעשות זאת בדרך הנכונה ביותר.

טלי ציפרמן, סטודנטית בשנה ב' בפקולטה להנדסת תעשייה וניהול טכנולוגיה, זכתה בפרס ראשון כמנחה מצטיינת במסגרת קורס "יזמים צעירים" במסגרת תחרות איזורית. בתחרות הארצית של הארגון זכתה קבוצתה של טלי במקום השלישי בארץ.

הקשר בין האקדמיה לתעשייה ב HIT בכלל ובפקולטה לטכנולוגיות למידה בפרט, אינו רק אמירה מהפה אל החוץ.

לובה אבזבקייב, כלכלנית במקצועה החליטה לערוך שינוי בחייה המקצועיים, גם בעיה רפואית לא צפויה לא מנעה ממנה את השינוי.

ביום שישי 9/7 ארחה הפקולטה לטכנולגיות למידה את קהילת ויקיפדיה הישראלית לאירוע מיוחד- יום הולדת ה 18 לויקיפדיה העברית. זהו הכנס השנתי של קהילת הויקיפדים הישראלית, אותם אנשים מסורים וחדורי שליחות, שעושים לילות כימים בהתנדבות, בכתיבת ערכים חדשים, עריכה, תיקון ועדכון של ערכים קיימים, שמירה על איכות הערכים ועוד ועוד. הכנס במתכונת פנים אל פנים היה משמח ביותר שכן זהו האירוע הראשון מזה שנה וחצי שבו נפגשו ויקיפדים מכל הארץ שלא באמצעות הזום. 

HIT שוקד מזה שנים על חיזוק הקשרים עם מוסדות אקדמיים ברחבי תבל לרבות במדינות מרכז אסיה, בתחומים רבים. למכון קשרים עם מעל מאה ועשרה מוסדות אקדמיים בכ-35 מדינות. מזה ארבע שנים המכון שותף לפרויקט חדשני בתחום טכנולוגיות למורשת בצפון מקדוניה. לאור הצלחת המיזם וביוזמתו של השגריר מר דן אוריין, מנהל מחלקת הבלקן במשרד החוץ ושגריר ישראל בצפון מקדוניה, התקיים ביקור רשמי של השגרירה החדשה של הרפובוליקה של קוסובו במכון.

נשיא המכללה האקדמית אשקלון, פרופ' חיים ברייטברט, יחד עם מר פנחס חליבה מנכ"ל המכללה ביקרו במכון הטכנולוגי.

איך יראה מערך ההכשרות בארגון? איך נשארים רלוונטיים? דר' ערן גל מונה לאחרונה כראש התכנית ללימודי תואר שני עם התמחות בלמידה ארגונית, בפקולטה לטכנולוגיות למידה, מציג את חזונו לעתיד התחום.

ד"ר אולגה גופול, אשר מונתה לאחרונה לתפקיד ראש היחידה ללימודי אנגלית, בונה מזה מספר חודשים את המערך החדש של לימודי האנגלית, אשר יישם את הרפורמה עליה הכריז המל"ג.