- חיפושים נפוצים:
- לוח אירועים
- לוח שנה אקדמי
- חיפוש איש סגל
- מזכירות אקדמית
- חופש המידע
- חיפוש מתקדם
מערך השיווק של HIT מכון טכנולוגי חולון, אחראי על הצגת פעילות המכון בתחומי ההוראה והמחקר בפני הקהל הרחב בארץ ובחו"ל ועושה זאת באמצעות הפעילויות הבאות:
מערך השיווק פועל מול אמצעי התקשורת השונים ובקרב מקבלי החלטות, ראשי המשק, אישי ציבור, סטודנטים, בוגרי המכון והציבור הרחב, ומביא לידיעתם את היקף פעילותו הענפה והמגוונת של המכון ותרומתו למחקר המדעי היישומי, להתפתחות תחומי הניהול הטכנולוגי, ההדרכה וטכנולוגיות הלמידה, הטכנולוגיות הדיגיטליות ברפואה, ההנדסה והעיצוב ואת הישגיו בהכשרת כוח אדם מקצועי, מיומן וחדשני בתחומים הללו.
פעילות זו נעשית באמצעות יצירת נוכחות מתמדת של מומחים מהמכון בפאנלים של תוכניות חשובות בטלוויזיה וברדיו, השתתפות בראיונות עיתונאיים על נושאים שעל סדר היום וייזום ביקורים במכון של אנשי מפתח מהתעשייה, מהמשק ומהקהילה .
מערך השיווק מופקד על יצירת קשרים חדשים והידוק הקשרים הקיימים עם גורמי התעשייה השונים בכל הקשור למחקר ופיתוח משותפים, חילופי ידע דו-סטריים והכוונת בוגרים לעבודה במקומות האלה.
בעידן של תמורות מהירות ואתגרים בלתי צפויים, המכון מחויב וממשיך לטפח את הקשרים הענפים שלו עם תעשיות רלוונטיות לתחומי התמחותו על מנת לזהות בעזרתן תחומי ידע חדשניים ולהתאים את מסלולי ההתמחות לשינויים המתחוללים ובכל אלה, מערך השיווק נוטל חלק פעיל ביצירת קשרים ובניהולם השוטף.
משימה מרכזית נוספת של מערך השיווק היא גיוסם של סטודנטים חדשים ללימודים במכון. במסגרת פעילות זו, עוסק המערך בפרסום ובשיווק המכון באמצעי התקשורת הכתובה והאלקטרונית, ייזום קמפיינים תקשורתיים, ייזום והפקת ימים פתוחים למתעניינים, יצירת מועדוני חברים דוגמת "מועדון המתקבלים" ומפגשי העשרה כללית לקראת פתיחת שנת הלימודים.
מערך השיווק אחראי על התכנון וההפקה של אירועים מקומיים ובינלאומיים במכון, כגון כנסים מדעיים, אירוח שגרירים ומשלחות מחו"ל, ליווי של אורחי נשיא המכון ויצירת לו"ז לביקור שלהם, אירועי פתיחת שנה וטקסי הענקת תארים המהווים את גולת הכותרת של הפעילות האקדמית מדי שנה. במסגרת הזו אחראי מערך השיווק על תכנון האירוע, יצירת קשר עם הספקים הנבחרים, תיעוד, צילום ואירוח.
מערך השיווק משתתף בניהול התוכן באתר האינטרנט של המכון, יחד עם מערך המחשוב ואחראי על הפקת מידע מגוון ומתעדכן על הנעשה בפקולטות ובמחלקות האקדמיות, ייזום והפקת כתבות עיתונאיות ופרסומן באתר, סיקור אירועים פנימיים וחיצוניים וביקורים שונים המתקיימים במכון, ציון הישגים של אנשי סגל ועדכון של מידע שוטף הקשור לפעילות האקדמית והמחקרית במכון.
סמנכ''ל השיווק: תמר שמואלי
רכזת השיווק: הילה קמחי חן
רכזת אירועים: הילה אמיתי
מעצבת גרפית: אתי רץ
עורכת אתר האינטרנט בעברית: אורנה גטניו
דוברת: איריס זילברמן
מערך השיווק ויחסי הציבור