חדשות והודעות

מקור לחדשנות ולגאווה

ראש העיר חולון ערך סיור במעבדות החדשות ב-HIT מכון טכנולוגי חולון 

 

בתמונה מימין לשמאל: מר גולדברג, מנכ''ל HIT, מר ששון, ראש עריית חולון, פרופ' יעקובוב, נשיא HIT

בתמונה מימין לשמאל: מר שמואל גולדברג, מנכ"ל HIT, מר מוטי ששון, ראש עריית חולון, פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT


הסגל הבכיר של HIT מכון טכנולוגי חולון בראשותו של פרופ' יעקובוב, אירח ב- 15.1 את ראש העיר חולון, מר מוטי ששון שהגיע לביקור רשמי ב-HIT. במהלך הביקור, שוחח ראש העיר עם סטודנטים וסטודנטיות איתם נפגש ושמע מהם על החזרה ללימודים ועל תחושותיהם בצל המלחמה. ראש העיר התרשם מן המעבדות החדשניות במכון ובחן מקרוב כמה מהפרויקטים החדשניים עליהם עובדים הסטודנטים והחוקרים בפקולטות ובמחלקות השונות. 


"העיר חולון היא שותפה לעשייה שלנו כאן במכון. אנחנו צועדים כבר הרבה שנים יחד ואני מאחל לנו עוד הרבה מאד שנים של עשייה" אמר פרופ' יעקובוב בפתח הדברים וציין את הישגי המכון הכבירים בשנה החולפת.


ראש העיר ששון ביקר במעבדה הרב-תחומית MADE העוסקת בפיתוח ועיצוב טכנולוגיה לאנשים עם צרכים מיוחדים בהובלת יעל אבני. בין היתר, הציגה יעל לראש העיר,  כלי ניטור לאבחון רעד ראשוני בבני אדם שפותח במכון, ומר ששון הביע התרשמותו העמוקה מעבודת  צוות ששקד על פיתוח הטכנולוגיה והכלים.


"זה אינו ביקורי הראשון  במכון-, התבטא ראש העיר מר מוטי ששון, אבל נראה שבכל פעם אני רואה ונחשף לעוד פרויקטים חדשים ועוד מיזמים ומחקרים שיהפכו את החיים של כולנו ליותר טובים. כל הכבוד על עשייתכם" סיכם מר ששון.


עוד ביקר ראש העיר בסדנה של המחלקה לעיצוב פנים אשר בפקולטה לעיצוב ואף פגש את ראש המחלקה, אדר' אודי קרמסקי. ששון סייר בין עמדות העבודה בסדנה וראה כיצד הזמנים הקשים של מבצע "חרבות ברזל" שבהם מצויה המדינה משפיעים עמוקות גם על הסטודנטים בעיצוב אשר רבות מעבודותיהם משקפות את המצב, ומסייעות לספק את צרכי המפונים שהשתנו במהירות ב-100 הימים האחרונים.


בסיום הסיור, ביקרו ראש העיר וצוותו בבנייני מעונות הסטודנטים החדשים והביעו התפעלותם מתפוסה מלאה של מתחם המגורים שאך לפני רגע חגג שנה להקמתו, והוא הומה אדם ועשיה בימים מורכבים אלה. ראש העיר התרשם במיוחד מפינת החמד הירוקה שנוצרה בלב העיר המשמשת את הסטודנטים של HIT לאורך כל ימות השנה, ומוסיפה לעיר נופך מיוחד. 


הביקור הסתיים בתודות ובברכות, ובהבטחה הדדית להמשך שיתוף פעולה למען המכון ולמען העיר.