חדשות ואירועים

הצלחה בינלאומית לכנס "הגריד הרב תחומי 2020"

 

עם למעלה מ-250 משתתפים מרחבי תבל, כנס "הגריד הרב תחומי 2020" של המחלקה ללימודים רב תחומיים, התקיים בחסות נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב והצטיין לא רק בעושר תוכני אלא גם בביצועים טכנולוגיים חדשניים ומרשימים.

 

ראה אירוע זה בלוח השנה

 

בכנס, הראשון מסוגו, היו 20 דוברים ו-250 משתתפים מכל העולם במהלך כל היום.
הכנס התקיים בפלטפורמת שידור חדשנית שאפשרה ויזואליזציה מתקדמת ומעבר בין 4 אולפני שידור
בו זמנית.

 

הכנס 'The Multidisciplinary Grid 2020' הפגיש חוקרים ממגוון דיסציפלינות לשיח משותף שפתח מגוון אופני מחשבה, תיאוריות ותפישות סביב נושא החתך של ה"גריד", וכיצד הוא מתבטא בתחומי הטכנולוגיה, החינוך, הארכיטקטורה, העיצוב ועוד. הכנס נתן במה להמשגת ה"גריד" כתופעה היסטורית מאז העת העתיקה, כתופעה ויזואלית, וכתופעה מדעית גם במבט לעתיד: פתיחת ארגז כלים ו"רשת" חדשה שתיגע בנושאים פדגוגים, חברתיים ואתיים.

 

ד"ר נאווה שקד, ראש המחלקה ללימודים רב תחומיים: "הרמה האקדמית של הכנס, הנושאים שנבחרו והזרימה הטכנולוגית, נתנו תחושה איכותית מצויינת הן לדוברים והן למשתתפים וקיבלנו עשרות משובים בכתב מהמרצים עצמם ומיתר המשתתפים במהלך הכנס ולאחריו".


המכון בחר בחברת EventPlace לנהל את שידור הכנס. החברה השתמשה בפלטפורמה ייחודית המאפשרת רמה טלויזיונית הפקתית מהוקצעת וגבוהה, ובנוסף לכך מאפשרת שילוב נטוורקינג - המשתתפים יכולים להסתכל בפרופילים העסקיים זה של זה במהלך האירוע וכן התאפשרה העברה של לינקים וקישוריות לקהל תוך כדי הכנס.

טל מור, מנכ"ל ומייסד החברה ציין בסיפוק רב כי זמן הצפייה הממוצע בכנס היה מהארוכים יותר אי פעם.

ד"ר שקד ציינה עוד כי כי השימוש בפלטפורמה של חברת EventPlace שדרג את חווית הכנס למרצים ולמשתתפים כאחד.

 

את הכנס הנחה עומר ברנע והוא נערך בשפה האנגלית.

 

לצפייה בכנס

 

 

(לוגו של GRIDDED FABRIC(ations))

 

הכנס לווה בהשקת התערוכה GRIDDED FABRIC(ations) - פרי שיתוף פעולה בין גלריה ויטרינה ע"ש ג'וליה מזרחי והמחלקה ללימודים רב-תחומיים במכון, שהופקה בפורמט דיגיטלי ותמשיך ותוצג באופן המאפשר ביקורים וירטואלית בצורה חופשית.

 

התערוכה פתוחה למבקרים

 

הקלטה של הכנס כולו תהיה זמינה לצפייה בשבוע הבא.
 

 

פורסם: 24/11/2020