חדשות ואירועים

השפעה וירטואלית

 
בית הספר ללימודים רב-תחומיים של HIT משתף פעולה עם מוסדות  אקדמיים בישראל, יוון, סלובניה, איטליה ומרוקו כדי לקדם חילופיo וירטואליים של סטודנטים. 

 


אחד ההישגים הבינלאומיים המשמעותיים ביותר של השנה ב-HIT הוא השקת הפרויקט הרב-לאומי והרב-תרבותי IMPACT (International-Mediterranean Peace and Collaboration )IMPACT מדובר בקונסורציום של מוסדות להשכלה גבוהה, ארגונים, אגודות צעירים וחברות טכנולוגיה מישראל, מרוקו ואירופה, אשר נבחר בהצלחה במסגרת תכנית ERASMUS Virtual Exchange Program.


הפרויקט זכה למימון של 500,000 אירו לתקופה של שלוש שנים. מטרת שיתוף הפעולה היא לקדם דיאלוג, פעילויות ותוכניות וירטואליות בין תרבויות שונות וקבוצות על ידי שימוש באינטראקציות מקוונות בין אנשים ושילוב טכנולוגיות ידידותיות ופדגוגיות חדשניות. המטרה: לקדם את איכות החילופים הווירטואליים, כך שיותר צעירים ייהנו מהתנסויות בין-תרבותיות ובינלאומיות.


בנוסף לשותפים הישראלים (HIT-מכון טכנולוגי חולון, בית הספר ללימודים רב-תחומיים, המכללה האקדמית גורדון לחינוך, מכללת הגליל המערבי, NICAT ו-IUCC), ישנם מספר בתי ספר מיוון (HMU), סלובניה (UM), איטליה (UTIU) ומרוקו (TF, UMP, AUI).


לכל שותפי IMPACT יש את המומחיות, הניסיון והכלים לשתף פעולה, לתכנן, לפתח ולבחון את פעילויות הפרויקטים, המובילות בסופו של דבר לתקשורת בין-תרבותית מוצלחת ולפיתוח מיומנויות רכות ודיגיטליות באמצעות שיתוף פעולה וירטואלי.