חדשות ואירועים

אירוע סיום קורס אסטרטגיה שיווקית לארגונים חברתיים

בתאריך 7.3 צוות דקנט הסטודנטים ב-HIT מכון טכנולוגי חולון בהובלתה של ד"ר לימור סהר-ענבר ערך את אירוע סיום קורס אסטרטגיה שיווקית לארגונים חברתיים. 

 

קרדיט צילום: עופר מנסנו.  אירוע סיום קורס אסטרטגיה שיווקית לארגונים חברתיים

קרדיט צילום: עופר מנסנו
 

 
בתאריך 7.3 צוות דקנט הסטודנטים ב-HIT מכון טכנולוגי חולון בהובלתה של ד"ר לימור סהר-ענבר ערך את אירוע סיום קורס אסטרטגיה שיווקית לארגונים חברתיים. 

 

הקורס הוא תוצר של שיתוף פעולה בין בית הספר ללימודים רב תחומיים בהובלת ד"ר נאווה שקד לבין דקנט הסטודנטים אשר במהלכו חוברים הסטודנטים המשתתפים לארגונים חברתיים אשר פועלים בישראל ובונים עבורם תכנית שיווקית מתאימה. מבין העמותות המשתתפות: "מגרש ביתי", עמותת שק"ל, "אחריי", מכון ירושלים לצדק.

 

"זה מרגש אותי מאד להגיע לסיום הקרוס הזה בכל פעם מחדש, במיוחד בתקופה שכזו שבה העשייה החברתית מקבלת משמעות אחרת וחזקה יותר אל מול האירועים שאנחנו רואים בחדשות" אמר פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT.

 

קרדיט צילום: עופר מנסנו. אירוע סיום קורס אסטרטגיה שיווקית לארגונים חברתיים

קרדיט צילום: עופר מנסנו

 

"נוסף על כל הארגונים שנמצאים כאן היום, יש לנו עוד רשימה ארוכה של ארגונים חברתיים שרק מחכים להצטרף ולקחת חלק במיזם המקסים הזה. כל הכבוד!" אומר מנכ"ל המכון, שמואל גולדברג.

 

"זה לא ברור מאליו, שהגעתם כולכם לקחת חלק בקורס החשוב הזה. אנחנו יודעים שרבים מכם הסטודנטים, עשו את זה במקביל לשירות מילואים פעיל ועוד רבים במקביל למערכת שעות לימודים צפופה. אנחנו מצדיעים לכם ולעשייה שלכם" אומרת ד"ר סהר-ענבר.

 

לצד אנו גם שמים דגש על שילוב עתידי במשק ובתעשייה ומציעים שירותי הכוון תעסוקתי, הכנה לשוק העבודה וקורסים משלבי התנסות מעשית, דקנט הסטודנטים במכון מפעיל תוכניות לעידוד תרומה לקהילה באמצעות יחידת המעורבות חברתית, המציעה קורסים משלבי עשייה בקהילה, פרויקטים חברתיים ואפשרות להתנדבות בארגונים חברתיים תמורת מלגות או נ"ז.