מאמר משותף של פרופ' בוריס אפטר (הנדסת חשמל ואלקטרוניקה), ד"ר איגור לפסקר (מדעים), וסטודנט לתואר שני פאול רוזנבאום הנדסת חשמל ואלקטרוניקה), וחוקרים ישראליים
Rosenbaum, P., Barhom, H., Inberg, A., Lapsker, I., Rosenman, G., & Apter, B. (2024). Hidden imaging in thin polymer films with embedded fluorescent peptide nanodots. Optics Express, 32(3), 4485-4497.
https://opg.optica.org/oe/viewmedia.cfm?uri=oe-32-3-4485&html=true
Scimago H-index: 312
Q1 Atomic and Molecular Physics, and Optics
מאמר משותף של פרופ' גילה קורץ, ד"ר מיטל אמזלג (טכנולוגיות למידה), ד"ר נווה שקד (בית הספר ללימודים רב-תחומיים ואנגלית), מר ינאי זגורי, ד"ר דן כהן-וכס, ד"ר ערן גל, מר גדעון זילר וד"ר ערן ברק-מדינה (טכנולוגיות למידה)
Kurtz, G., Amzalag, M., Shaked, N., Zaguri, Y., Kohen-Vacs, D., Gal, E., … & Barak-Medina, E. (2024). Strategies for Integrating Generative AI into Higher Education: Navigating Challenges and Leveraging Opportunities. Education Sciences, 14(5), 503.
https://www.mdpi.com/2227-7102/14/5/503
WoS Impact Factor: 3
Q1 EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH 114/759, Percentile 85.05
Scimago H-index: 53
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Public Administration
Q2 Education
מאמר משותף של ד"ר חן פרימן (הנדסת חשמל ואלקטרוניקה), יפעה בנר וד"ר נאווה שקד (לימודים רב-תחומיים ואנגלית), יפה סיטבון, ד"ר לימור סהר-ענבר (דקאנט הסטודנטים)
Friman, H., Banner, I., Sitbon, Y., Sahar-Inbar, L., & Shaked, N. (2024). Experiential Learning for Sustainability: A Catalyst for Global Change. Educational Administration: Theory and Practice, 30(5), 8508-8514.
https://www.kuey.net/index.php/kuey/article/view/4404
Scimago H-index: 7
Q4 Education
Q4 Management of Technology and Innovation
Q4 Organizational Behavior and Human Resource Management
Q4 Strategy and Management