 
            פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון בירך את באי הכנס ואמר כי, היום הזה מעניק לו תחושת גאווה וכבוד גדולים. "זיהוי טכנולוגיות הלמידה כתחום מרכזי וחשוב נולד כאן במכון והפקולטה לטכנולוגיות למידה נחשבת למובילה ביצירת תוכניות ותכנים חדשים באופן מתמיד" אמר. הנשיא הביע תקווה שהכנס המתקיים מזה 12 שנה במכון , ונחשב למבוקש מאוד בקרב אנשי המקצוע ,אף יגדל ויהפוך לכנס ארצי." בכל ארגון וחשוב מאוד שהיו אנשים בקיאים ביותר בתחום טכנולוגיות תלמידה", אמר פרופ' יעקובוב ואיחל לפקולטה להמשיך ולהוביל את התחום, על שני התארים שהיא מציעה, ואף לגדול.

פרופ' גילה קורץ, דקנית הפקולטה אמרה בדברי ברכתה :"כולנו כאן כי בחרנו ללמוד, ללמד ולהוביל למידה. למידה היא עוגן וחוסן ותפקיד הפקולטה הוא להמשיך ולהתפתח בתחום זה.
הכנס השנה התמקד בשילוב המעשי של כלי AI בעבודה היומיומית של אנשי חינוך וטכנולוגיה, תוך הצגת פתרונות קונקרטיים לצד דיון ביקורתי בהשלכות הטכנולוגיה החדשה. לעומת כנסים רבים העוסקים בהבטחות אחד המוקדים המרכזיים, היה תהליך יצירת התוכן. בהרצאה מעשית, ראו המשתתפים כיצד מפיקים סרטון וידאו מקצה לקצה באמצעות בינה מלאכותית – מפיתוח הקונספט והתסריט, דרך יצירת תמונות במודלים מתקדמים, המרתן לאנימציה מונפשת, ועד לשילוב מוזיקה וקריינות. אך מעבר לטכנולוגיה עצמה, הודגש הצורך בחשיבה יצירתית בכל שלב: AI הוא כלי רב עוצמה, אך הוא דורש ראייה אנושית מקורית ויכולת לנצל אותו בצורה חכמה ואפקטיבית.
מהצד השני של מפת הלמידה, משתתפי הכנס נחשפו לסימולטור מבוסס AI לאימון מיומנויות שיח עסקי. הפתרון, שפותח כמענה ישיר לחסרונות שיטות ההדרכה המסורתיות, מציע סביבת אימון אותנטית המדמה תרחישי תקשורת מציאותיים. היתרון המרכזי היה משוב מיידי ומותאם באופן אישי לכל משתמש, לצד יכולת ניתוח נתונים ברמת הפרט והארגון. במקום הדרכות קבוצתיות גנריות, כל עובד קיבל אימון מותאם לצרכיו הספציפיים, שכלל אפשרות לתרגול חוזר עד להשגת שליטה מלאה.
עבור מעצבים ומפתחי למידה דיגיטלית, הציע הכנס סדנה מעשית על יכולות ה־AI ב־Storyline – אחד הכלים המובילים בתחום. המשתתפים למדו כיצד לייעל תהליכי עבודה, ליצור תוכן אינטראקטיבי משופר ולשדרג חוויות למידה קיימות באמצעות טכניקות חדשניות של התאמה אישית וייעול עיצובי.
בהרצאה נוספת, צללו המשתתפים לעולם הצ'אט בוטים המודרני ולמדו ליצור בוטים חכמים באמצעות מודלי שפה. ההבדלים בין בוטים מסורתיים, מבוססי תסריטים, לבין סוכני AI חדשניים, הודגמו בפועל כאשר המשתתפים קיבלו כלים פרקטיים ליצירת בוטים מותאמים באופן אישי, שישרתו את צורכיהם בתחומי הלמידה וההוראה.

אחד האתגרים המרכזיים שעלו בכנס, הוא קצב ההתפתחות המסחרר של הטכנולוגיה. בכל יום יוצא לשוק מודל חדש, בכל שעה מתפרסם כלי נוסף והתחושה של FOMO (Fear Of Missing Out) היא אמיתית ומשתקת. בסשן קצר וממוקד, קיבלו המשתתפים מתודולוגיה ברורה כיצד להישאר מעודכנים מבלי לאבד את השפיות – אילו כלים ושיטות כדאי לאמץ, כמה זמן נדרש להשקיע ובעיקר, איך לזהות מה באמת רלוונטי לתחום העבודה הספציפי שלהם.
שיא הכנס היה דיבייט אנרגטי וייחודי שהעמיד את המשתתפים מול השאלות הקשות באמת. בזירת דיבייט עם ארגז חלב ושלוש צלעות, שלושה מומחים טענו, הגנו ובעיקר ניסו לשכנע את הקהל אם וכיצד פתרונות AI יהפכו את עולם הלמידה שלנו. הפורמט היה מחשמל. בכל פעם עלתה לדיון שאלה אחת בזירה, ושני משכנעים התמודדו במענה עליה, כאשר הקהל עצמו קבע מי יותר משכנע. הדיבייט הזיז אנשים בכיסאות באי נוחות והוביל לדיון אמיתי ופורה על המחיר והערך של המהפכה הטכנולוגית.
הכנס ה־12 לטכנולוגיות למידה במכון הטכנולוגי חולון, הוכיח שוב שהוא לא סתם עוד אירוע שנתי. זהו מפגש מקצועי ורציני, המצליח לאזן בין התלהבות טכנולוגית לבין חשיבה ביקורתית, בין הדגמות מעשיות לבין דיון עמוק, ובעיקר – בין העתיד המרגש לבין ההווה המאתגר של העומדים בחזית החינוך והלמידה הדיגיטלית.