מחזור שישי של קורס אסטרטגיה שיווקית לארגונים חברתיים הסתיים בטקס חגיגי ב־HIT

ביום שלישי, 28 בינואר 2025, נערך ב־HIT מכון טכנולוגי חולון טקס סיום מרגש למחזור השישי של קורס "אסטרטגיה שיווקית לארגונים חברתיים", המשלב בין למידה אקדמית, עשייה חברתית ותעשייה. הטקס ציין את סיומו של תהליך משמעותי, שבו סטודנטים מבית הספר ללימודים רב תחומיים עבדו על פיתוח תוכניות שיווקיות המותאמות באופן ייעודי לחמישה ארגונים חברתיים בישראל.

בתמונה: הסטודנטים, המנטורים ודקנאט הסטודנטים קרדיט: אילנית קיצוני
בתמונה: הסטודנטים, המנטורים ודקנאט הסטודנטים קרדיט: אילנית קיצוני

הקורס, המתקיים כאמור זו השנה השישית, מפגיש בין סטודנטים מתחומים שונים, מנטורים מהתעשייה וארגונים חברתיים, במטרה להקנות לסטודנטים כלים פרקטיים ליצירת אסטרטגיות שיווקיות עבור עמותות וארגונים קהילתיים. חמשת הארגונים שנבחרו לקחת חלק בפרויקט השנה הם: אגודת ניצ"ן, כרישים בישראל, ידיד לחינוך, "רוטרי" חולון ורשת קהילה ופנאי.
במהלך הסמסטר עבדו הסטודנטים במתכונת למידה מבוססת פרויקטים(PBL) , תוך עריכת מחקרי שוק, גיבוש אסטרטגיות מיתוג ובידול וניסוח תוכניות שיווקיות, שנועדו לסייע לכל ארגון להרחיב את השפעתו ולחזק את פעילותו הציבורית.

ד"ר לימור סהר־ענבר, דקנית הסטודנטים, התייחסה לחשיבות הקורס ולתרומתו להכשרת הסטודנטים: "המכון מחויב להעניק לסטודנטים שלנו לא רק ידע אקדמי אלא גם ניסיון מעשי. הקורס הזה מדגים כיצד ניתן לשלב למידה, חדשנות ואחריות חברתית, ואני בטוחה שהתוכניות שפותחו השנה יסייעו לארגונים החברתיים להמשיך לצמוח ולקדם את פעילותם המשמעותית למען הקהילה."

מבין הארגונים המשתתפים בלט שיתוף הפעולה עם "רוטרי" חולון, ארגון קהילתי הפועל לקידום ערכים של מעורבות חברתית. גיל שמר, בכיר בארגון, בירך על הפרויקט:" הקורס הייחודי הזה משלב רכישת כלים מקצועיים עם תרומה אמתית לקהילה. שיתוף הפעולה בין הסטודנטים למנטורים מהתעשייה מאפשר לארגונים כמו שלנו לקבל תובנות מקצועיות ולגבש תוכנית שיווקית מעשית, שתשפיע על המשך הפעילות שלנו בעיר."

הקורס הינו אחד מתוך הקורסים האקדמיים משלבי העשייה החברתית, המלווים על ידי היחידה למעורבות חברתית באחריותה של יפה סיטבון, בדקנט הסטודנטים.
האירוע הסתיים בהצגת הפרויקטים והענקת תעודות הוקרה לסטודנטים, למנטורים ולארגונים המשתתפים. HIT מכון טכנולוגי חולון ממשיך לקדם יוזמות אקדמיות שמשפיעות על החברה הישראלית ומצפה למחזור הבא של הקורס, שימשיך לחבר בין האקדמיה, התעשייה והקהילה.

קריאה נוספת