תקשורת חזותית מעבירה רעיונות ומסרים במגוון אמצעים, כמו קו, צורה, צבע, טיפוגרפיה, איור ומיתוג, ודרך שלל פלטפורמות, כמו אפליקציות ואתרים. התוכנית לעיצוב תקשורת חזותית מקנה כלים מקצועיים ורב-תחומיים מעולמות הדפוס והמדיה הדיגיטלית. הסטודנטיות והסטודנטים מכירים לעומק את עולם העיצוב על כל גווניו, מתנסים בעיצוב למגוון סוגי מדיה ובוחנים את החוזקות שלהם ואת נטיית ליבם לקראת השתלבות מיטבית בתעשיית העיצוב כיוצרים ורסטיליים וייחודיים, המותירים חותם.
לימודי עיצוב תקשורת חזותית מציעים מסלול משולב, מרתק ופרקטי להתמחות ב-print וב-web. הלימודים מיועדים למעצבים, אקדמאים, אמנים ושוחרי עיצוב באשר הם, המעוניינים להרחיב את ארגז הכלים שלהם ולהתמקצע בסביבה רב-תחומית.
הסטודנטים והסטודנטיות מפתחים שפה חזותית וכלים לתקשורת בסביבות עבודה דינמיות, לומדים להמחיש ולהנגיש מסרים ורעיונות, מתנסים בתהליכי חשיבה עיצובית, מעצבים ומפתחים מוצרים גרפיים למדיה המודפסת ולמדיה האינטראקטיבית, ומתמחים בהובלת תהליכים משלב גיבוש הקונספט ועד עיצוב והפקת המוצר המוגמר.
במסגרת הקורס הסטודנטיות והסטודנטים מכינים תיק עבודות ומלטשים אותו בליווי צמוד של המרצים, כך שיוכלו לצאת לדרך בתום הלימודים ולהתחיל לפלס את דרכם בתעשיית העיצוב, השיווק, הפרסום והתקשורת, בישראל ומחוצה לה.
372 שעות אקדמיות על פני ארבעה סמסטרים (כשנה ו-3 חודשים).
מסלול בוקר
פעם בשבוע, בשעות 9:00 – 16:00
מסלול ערב
פעמיים בשבוע, בשעות 18:30 – 21:30
העומדים בדרישות המסלול יקבלו תעודת עיצוב תקשורת חזותית מטעם בית הספר ללימודי תעודה ב-HIT – מכון טכנולוגי חולון.
ריאיון אישי. אין צורך בידע טכני קודם.
הלימודים בקורס מתאימים לבעלי רקע קודם בתחום – מעצבים, גרפיקאים, אנשי UX, מנהלי שיווק – וגם לאנשים בלי ניסיון מקצועי קודם, המעוניינים לפתח קריירה בעולם המדיה והעיצוב או להרחיב את סל הכלים היצירתי שלהם.
הכנת משימות אישיות, הגשת עבודות על בסיס שבועי, הגשת סוף סמסטר ונוכחות ב-80% מהשיעורים לפחות.
בוגרות ובוגרי המסלול יכולים להיעזר בתיק העבודות שיצרו בקורס כדי להשתלב במשרדי עיצוב, שיווק דיגיטלי, מיתוג ופרסום, וכן בחברות הייטק וסטארט-אפ, או כדי לפלס את דרכם כמעצבים עצמאים.
בוגרות ובוגרי מסלול עיצוב תקשורת חזותית יסיימו את לימודיהם עם פרספקטיבה עיצובית רחבה בעולם הפרינט וה-web ויוכלו להשתלב בתחומי הקריאייטיב, השיווק והפרסום, בסוכנויות עיצוב, בחברות הייטק וסטארט-אפ ועוד. ספקטרום התפקידים רחב, בהתאם לרקע המקצועי של הסטודנט – מעיצוב גרפי, דרך ניהול מדיה ותוכן בסושיאל ועד עיצוב חוויית משתמש, אפיון ופיתוח.
אפשרויות תעסוקה נוספות, כשכירים או כעצמאים, כוללות מיתוג לחברות, לרבות בניית לוגו ופיתוח שפה חזותית יייחודית למותג, איור, עיצוב טקסטיל, עיצוב ממשקים ושלל תפקידים במדיה דיגיטלית ומדיה אינטראקטיבית.
בכרטיס אשראי או בהוראת קבע (ללא תפיסת מסגרת אשראי). אפשר לפרוס את התשלום לתשלומים שווים ללא ריבית (עד 20 תשלומים). אפשר להשתמש בפיקדון הצבאי לצורך תשלום.
תקנון חוק המכר לקריאה