ענבל ברד
ענבל ברד
#בוגרת

מנהלת פרויקטים, יחידת EduCore במכון ויצמן למדע

בוגרת תואר ראשון בטכנולוגיות למידה

"המתודולוגיות שלמדתי בתואר סייעו לי לפתח את קשת המיומנויות הנדרשות לניהול פרויקטי טכנולוגיות למידה. אלו, לצד ההתנסות בתהליכי מיקרו – פיתוח, הפקה וממשקי משתמש, העניקו לי את הכלים הדרושים להוביל פרויקטים מורכבים ולגשר בין עולם הטכנולוגיה לעולם החינוך והמחקר האקדמי".

גל ארז
גל ארז
#בוגר

בוגר תואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה.

"המסלול הגמיש במכון מאפשר שליטה מלאה על מערכת השעות וכך מאפשר עבודה במקביל ללימודים. ואכן, עבדתי כבר מתחילת הלימודים. העבודה במקביל סיפקה את הכלים המעשיים שלא משיגים בדרך כלל באקדמיה".

אורית בהרל רום
אורית בהרל רום
#בוגרת

מעצבת מוצר ומרקטינג בחברת Apiiro.
בוגרת תואר ראשון בעיצוב

"יש משהו משמעותי מאוד בארבע שנים שבהן אנחנו נדרשים להמציא את עצמנו בכל פעם מחדש, לעמוד לביקורת של עמיתים ולדעת לסנן את רעשי הרקע.
זו הכנה מעולה לשוק העבודה. אני יודעת היום שבלימודים קיבלתי כלים שלא מקבלים באף מקום".

סאמי (סאם) חזק
סאמי (סאם) חזק
#בוגר

מנהל מוצר AI חדשנות בכיר בחברת Nanit
בוגר תואר שני בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה

"בחרתי בתואר השני ב-HIT בגלל החיבור של אנשי הסגל, והדקן בראשם, לתעשייה. הם מעורבים בתעשייה ומבינים מה נדרש בחוץ, ומאפשרים ללמוד דברים ששייכים לצורך האמיתי של השוק. בחרתי בו גם בגלל המסלול הגמיש שאפשר לי ללמוד לתואר השני תוך כדי עבודה במשרה מלאה".

עדי סילגי
עדי סילגי
#בוגר

VP engineering and Product at Qualtero
בוגר תואר ראשון בטכנולוגיות למידה

"כשהתחלתי את התואר, חיפשתי משהו שמשלב בין עיצוב מערכות למשתמשים (UX), תכנות, ועיצוב הדרכה – שלושה תחומים שהיוו חלק בלתי נפרד מתשוקתי ליצירת פתרונות פרקטיים לבעיות של אנשים וארגונים. התואר לא רק שהעניק לי הבנה מעמיקה של תהליכים עסקיים וצרכי משתמשים, אלא גם סיפק לי את הכלים לעצב, לפתח וליישם פתרונות חדשניים. במהלכו, תוך כדי עבודה מלאה, פיתחתי כלי – SMS-HIT שנתן למורים ומרצים יכולות חדשות לאינטראקציה בזמן אמת עם הקהל. מעבר להישגיי בתואר, אני מרגיש שהוא השחיז במיוחד את יכולותיי בזיהוי בעיות וביצירת ערך עבור משתמשים – מה שהפך לאחת התכונות החשובות ביותר בקריירה שלי".

מיטל כהן
מיטל כהן
#בוגרת

בעלת סטודיו במילאנו ומרצה במכון
בוגרת תואר ראשון בעיצוב

"בלימודים לתואר ראשון במכון קיבלתי כלים שאי אפשר ללמוד בשום מסגרת אחרת. למרות העובדה שתמיד יש פער בין הלימודים לפרקטיקה, הרי שהכלים הללו עוזרים לי עד היום בעבודתי וכשאני מלמדת. צורת החשיבה שבה למדנו בתואר הראשון מאוד משמעותית עד היום".

עורסאן סבאח
עורסאן סבאח
#בוגר

רוקח
בוגר תואר ראשון בטכנולוגיות דיגטליות ברפואה

"שילוב של טכנולוגיה ורפואה תמיד משך אותי. ישנם תהליכים בעולם הרפואה ובעולם הרוקחות שהשימוש בטכנולוגיה יאפשר להם לתת מענה לסוגיות שהיום יש קושי לפתור".

שיר פינקלשטיין
שיר פינקלשטיין
#בוגרת

Product Designer, AppsFlyer
בוגרת תואר ראשון בטכנולוגיות למידה

"הלימודים בתואר 'טכנולוגיות למידה' ב-HIT סייעו לי להפוך למעצבת מוצר מקצועית ומעמיקה יותר. הם נתנו לי כלים ואסטרטגיות שאפשרו לי לראות את תפקידי לא רק כמעצבת ממשקים אלא כמעצבת חוויות שמשפיעות ישירות על המשתמשים ועל הצלחתם של העסקים שמאחוריהם. האתגר הגדול ביותר עבורי הוא לא רק למצוא פתרונות לכל בעיה, אלא גם לפשט את הדברים. היכולת לקחת מערכות מורכבות ולזקק מהן את המהות החשובה ביותר היא מיומנות שזכיתי ללמוד במסגרת התואר. התואר לא רק פתח בפניי את העולם הטכנולוגי, אלא גם העניק לי את ההבנה העמוקה כיצד טכנולוגיה וידע משתלבים יחד כדי ליצור חוויות למידה אפקטיביות".

מתן רוגינסקי
מתן רוגינסקי
#בוגר

מייסד ומנכ"ל Novia 101
בוגר תואר ראשון במדעי המחשב

"התחלתי את הלימודים כסרן בצבא, והמסלול הגמיש אפשר לי להמשיך ולעבוד ביחידה שלי במשרה מלאה, ולסיים את התואר בשלוש שנים יחד עם כל המחזור. זה אחד היתרונות הבולטים על פני מוסדות לימוד אחרים".

אלכסנדר קנייפל
אלכסנדר קנייפל
#בוגר

מנהל מוצר בחברת Omnisys
בוגר תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול

"החומר הלימודי מכוון לעולם התוכנה והדאטה ולצורכי השוק. התרשמתי מהרמה המקצועית הגבוהה של המרצים ומהאכפתיות שלהם שנצליח, השתדלו תמיד לבוא לקראת הסטודנטים מבלי לפגוע באיכות ההוראה וברמה האקדמית הגבוהה. התואר סיפק לי את התמונה הרחבה על התחום וכמו כן נחשפתי במהלך הלימודים לפרקטיקות שאני משתמש בהן בעבודה היומיומית שלי".

שרון ליטבק
שרון ליטבק
#בוגרת

אחראית למידה והדרכה בהראל ביטוח
בוגרת תואר שני בטכנולוגיות למידה

"בחרתי בתואר השני ב-HIT כי הוא מתמקד בלמידה ארגונית ובעולם העסקי. התואר עזר לי לדבר את השפה הארגונית, שלא הייתה לי קודם. כשהתחלתי לעבוד בהראל זה לא היה לי זר, למרות שבאתי מתחום החינוך, וזאת הודות ללימודי התואר".

נטע כהן
נטע כהן
#בוגרת

בוגרת תואר ראשון בעיצוב

"הלמידה במחלקה לעיצוב תעשייתי היא הכנה לקראת השלב של אחרי התואר בצורה אמיתית ומדויקת. קיבלתי כלים ויצרתי קשרים שמאפשרים לי להמשיך הלאה בצורה הרבה יותר ברורה".

דורין פסט עמר
דורין פסט עמר
#בוגרת

ראש צוות טכנולוגיות למידה וראש התמחות היזמות בעידן הבינה המלאכותית במכון מופ״ת
בוגרת תואר ראשון בטכנולוגיות למידה.

"התואר הראשון בטכנולוגיות למידה העניק לי חוויית לימודים מעשירה שהשפיעה רבות על הקריירה וההתפתחות המקצועית שלי. במהלך התואר, רכשתי כלים מעשיים שהפכו להיות חלק בלתי נפרד מארגז הכלים המקצועי שלי ומשמשים אותי בכל יום בעבודתי. הקורסים היו מגוונים ורלוונטיים, ושילבו בין תיאוריה לפרקטיקה תוך התמקדות בעולמות התוכן העכשוויים ביותר בתחום החינוך והטכנולוגיה. התכנים הלימודיים הותאמו לצרכים המשתנים של עולם החינוך והדרכה, וכללו בין היתר חשיפה למערכות למידה מתקדמות, פיתוח כלים דיגיטליים לתמיכה בלמידה, ויישום טכנולוגיות חדשניות. כמו כן, חוויתי סביבת לימודים דינמית ותומכת, שהתאפיינה ברמה אקדמית גבוהה, בעידוד חשיבה יצירתית ובשיתופי פעולה עם עמיתים למקצוע. אפילו כיום, שנים לאחר סיום הלימודים, אני מרגישה שמחלקת טכנולוגיות הלמידה היא עדיין בית עבורי, מקום שבו נבנתה התשתית המקצועית שלי והוצתה הסקרנות והמחויבות שלי להמשיך ללמוד, להתפתח, ולחדש בתחום הזה".

גאז ורשינין
ג'אז ורשינין
#בוגר

Academy Manager, Torq
יועץ עצמאי בתחום טכנולוגיות למידה
בוגר תואר ראשון בטכנולוגיות למידה

"אני יכול להעיד על עצמי שמגיל צעיר אני אוהב טכנולוגיה, ואני אוהב את כל מה שקשור בללמד, להדריך ולהעביר ידע. התואר בטכנולוגיות למידה הוא תואר שמציע שילוב בין שני הדברים. כשהתחלתי את הלימודים כבר עסקתי בתחום ההדרכה בבזק בינ"ל, ולמעשה שם גם שמעתי על התואר הזה. אורן בן אהרון, היום איש סגל במחלקה, עבד איתי בבזק בינ"ל כשהיה סטודנט במחלקה, והוא זה שסיפר לי על התואר. הייתי אז בן 32, וחיפשתי תואר שיוכל לקדם אותי מבחינה מקצועית. עד היום אני זוכר את ההתרגשות לפני ראיון הקבלה שעברתי אצל ראש המחלקה , פרופ' מיקי רונן. אשתי ישבה בחוץ והחזיקה לי אצבעות. יצאתי מהראיון עם תחושה ש"הגעתי הביתה", פתאום הבנתי, שזה למעשה מה שחיפשתי כל החיים. שנות הלימודים עברו כל-כך מהר בשבילי. אני חושב שהרלוונטיות של מה שנלמד במהלך התואר לתחום העיסוק שלי ברמה היום-יומית היא שהפכה את הלימודים למסע כל-כך מרתק עבורי".