הקליניקה שילבה בין עיצוב תעשייתי לעיצוב גרפי וכללה את השתתפותם של אייר דגן ועומרי פולישוק – סטודנטים בשנה ד' במחלקה לעיצוב תעשייתי, ומישל פישמן – סטודנטית בשנה ד' במחלקה לתקשורת חזותית. השלושה חברו לצוות המקום ולאנשים בעלי מוגבלות העובדים בו, ולמדו מקרוב את שיטות העבודה, הצרכים והשאיפות.
"העבודה המעשית הזו הייתה לא רק חוויה עיצובית אלא גם אנושית ומרגשת", משתפת אייר דגן. "ההזדמנות לעצב עבור אנשים אמִתיים, עם אתגרים יומיומיים, גרמה לנו לחשוב אחרת ולהבין את כוחה של אמפתיה בעיצוב."
התוצרים של הקליניקה כללו, בין היתר, פיתוח תבניות חדשות ליציקות קרמיקה, כלי עזר מותאמים אישית, שדרוג המיתוג הגרפי של בית היוצר, יצירת כרטיסי מידע למוצרים, הפקת קטלוג שיווקי וצילומי תדמית עדכניים.
רועי רפפורט, מנהל בית היוצר, הדגיש: "הסטודנטים תרמו למקום הרבה מעבר לעיצוב בלבד. הייתה כאן התבוננות מעמיקה, אכפתיות אמתית והבנה של המורכבות של עבודה שיקומית. יתרה מזאת, העבודה שלהם תרמה באופן ממשי לשיפור יכולות הייצור ולחיזוק המותג כולו."
"הפקולטה רואה חשיבות עליונה בשילוב בין עיצוב לחברה", אמר פרופ' דוד ראב"ד, דיקן הפקולטה לעיצוב ב־HIT. "הקליניקה הזו משמשת דוגמה מושלמת לעיצוב שנוגע באנשים, משנה מציאות ומרחיב את ההבנה של סטודנטים לגבי מקומם כיוצרים במרחב הציבורי והחברתי."
בסיומו של הפרויקט הועברו לבית היוצר כלל הכלים, הממצאים והתוצרים שפותחו, לצורך המשך עבודה עצמאית והעמקת הפעילות. עבור הסטודנטים זו הייתה גם הזדמנות נדירה ליישם את כישוריהם בשטח ולגלות כיצד עיצוב מדויק ונכון, אכן יכול לשנות חיים.