כנס צ'ייס לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה הוא כנס מוביל בתחומו המציג מדי שנה מחקרים של חוקרים וסטודנטים מרחבי הארץ והעולם.
בכנס השנה היתה נציגות מרשימה במיוחד של הפקולטה לטכנולוגיות למידה אשר כללה הצגה של שני מאמרים ושמונה פוסטרים פרי עיטם של מרצים וסטודנטים מהפקולטה.
בנוסף, ד"ר חגית מישר-טל, ד"ר דן כהן וקס ורותם ישראל פישלזון, הוזמנו להשתתף בפאנל מיוחד שעסק בנושאים של מייקינג, קוד, רובוטיקה וחשיבה חישובית במערכת החינוך ובאקדמיה, יחד עם ד"ר אורן צוקרמן ונדב וידוצ'ינסקי מהמרכז הבינתחומי בהרצליה.
אסטרטגיות חיפוש מידע ברשת לצורכי למידה בקרב סטודנטים – מחקר שנערך ע"י הסטודנטים גיא שלום וטל קליין בהנחיית ד"ר חגית מישר-טל
"אנחנו בסופו של דבר ילדים שרוצים שמישהו יקריא להם ספר": האזנה לספרי שמע – מחקר שנערך ע"י הסטודנטיות שרון ארביב ועדי אלי בהנחיית ד"ר חגית מישר-טל
"בום! מי למד לכתוב בזכותי?!" – ניתוח השיח הלימודי בעמוד הפייסבוק של האקדמיה ללשון עברית – מחקר שנערך ע"י הסטודנטיות שיר דייקן-שוורץ ושיר מסד בהנחיית ד"ר חגית מישר-טל
תרומת השימוש הנתפסת בקבוצות שיתופיות בפייסבוק בקרב חולי קרוהן וקוליטיס כיבית – מחקר שנערך ע"י הסטודנטיות שיר בריקמן וענבר גולדברג בהנחיית פרופ' גילה קורץ
השימוש באפליקציית WhatsApp לצרכי למידת השפה העברית – מחקר שנערך ע"י הסטודנטים תמרה ראובני ושי סופר בהנחיית ד"ר חגית מישר-טל
תפיסת עקרונות עיצוב ואפיון של ממשק משתמש באתרי אינטרנט אצל משתמשים חסרי ידע מקצועי – מחקר שנערך ע"י הסטודנטיות אליזבת ברעם ויובל זהר בהנחיית פרופ' גילה קורץ
הערכות סטודנטים את חוויות הלמידה במרחבים פיזיים שונים – מחקר שנערך ע"י הסטודנטיות חן אברהם וסתיו בר שי בהנחיית פרופ' גילה קורץ
אופי ומידת השימוש בEmojis בקבוצות WhatsApp ארגוניות – מחקר שנערך ע"י הסטודנט תומר גרינברג בהנחיית ד"ר חגית מישר-טל
מהם הגורמים להתנגדות הורים לשימוש בטלפונים חכמים כאמצעי למידה בבתי הספר? – מחקר שנערך ע"י שלומית חדד ופרופ' אינה בלאו מהאוניברסיטה הפתוחה וד"ר חגית מישר-טל. המאמר זכה כמאמר מצטיין של הכנס.
הערכת לומדים את תרומת סרטונים לתהליך הלמידה האישי – מחקר שנערך ע"י הסטודנטים דין מרקוס איתי עינתי בהנחיית פרופ' גילה קורץ
פורסם:14.2.19