פרוייקטי גמר בשימוש התעשייה

סטודנטים מהפקולטה לטכנולוגיות למידה מספקים מענה לדרישה של ארגונים ליצור תהליכי למידה דיגיטליים, אשר ניתן לצרוך אותם מרחוק.

סטודנטים מהפקולטה לטכנולוגיות למידה מספקים מענה לדרישה של ארגונים ליצור תהליכי למידה דיגיטליים, אשר ניתן לצרוך אותם מרחוק.

פרויקטי גמר מחזור טו' 10.11.021 הפקולטה לטכנולוגיות למידה / התכנית לתואר ראשון על שם פרופ' מיקי רונן ז''ל

תקופת הקורונה הביאה לידי ביטוי את יכולותיהם ומיומנותם הגבוהה של הסטודנטים בפקולטה לטכנולוגיות למידה, לפתח פתרונות מעשיים לתעשייה והמחישה את הצורך ההולך וגובר בארגונים רבים ביכולות הללו.

ינאי זגורי רכז פרוייקטי הגמר, ראש אשכול פיתוח הדרכה ומרצה בפקולטה:
פרויקט הגמר הוא נקודת השיא של התואר המשלב סטודנטים שלנו וחברות מובילות מהתעשייה.
פרויקטי הגמר של השנה עסקו בקשת מאוד מעניינת של פתרונות, ארגונים ותוצרים. מאתר למידה אינטראקטיבי לעמותה חברתית ועד לכלי קליטה של עובדים בארגון עסקי. מתוצר AR שעוזר לילדים לרכוש מיומנויות רכות ועד מחולל משחקים אשר מלמד כיצד לקרוא ערכים בויקפדיה. מפרויקטים שעסקו באימוץ כלבים ועד פרויקטים שעסקו בהערכות להליך רפואי.
כל הפרויקטים הללו, אשר התחילו לפני יותר משנה, נוהלו בתקופת הקורונה ומרחוק. אנו רואים דרישה הולכת וגדלה של ארגונים ליצור תהליכי למידה דיגיטלים, אשר ניתן לצרוך אותם מרחוק, ויחד עם זאת עדין מייצרים חווית משתמש משמעותית.
הסטודנטים למדו להתמודד עם אתגרים מורכבים, לאתר פתרונות חדשניים ולעצב תוצרים אשר מיצרים ערך למשתמשים ולארגונים. הפרויקטים דרשו מהסטודנטים להפגין עצמאות, לעבוד בצוות, לקבל החלטות משמעותיות ולפתח פתרונות אשר יפגשו לומדים ״בעולם האמיתי״ והם עמדו בזה בהצלחה.

לפניכם 3 פרויקטים מצטיינים:

 

myTech // עבור חברת סימולטק, פרויקט בהצטיינות יתרה

הסטודנטיות: ריטה זלוטניקוב וענבר טוכמן
מנחי הפרויקט: ינאי זגורי, עמרי כהנא

ריטה זלוטניקוב
ריטה זלוטניקוב
ענבר טוכמן
ענבר טוכמן

צילומי מסך מתוך הפרויקט: צד בודק - טופס פרטי בדיקה. צד לומד - דף רשימת הגשות

myTech הינה אתר רספונסיבי, המאפשרת ללומדים (רופאים וטכנאים) בקורסי אולטרסאונד לבצע הגשה של תמונות אולטרסאונד מהנייד שלהם. היא משמשת ככלי לימודי המרכז עבורם את כלל הבדיקות הנדרשות לביצוע ואת הבדיקות שהוגשו, ובכך מתאפשר מעקב פשוט על העמידה בדרישות ההכשרה.

עבור הגורם המקצועי שבודק את ההגשות, המערכת מאפשרת מתן משוב באופן מהיר על ידי בחירה מתוך משובים והערות מובנים, אשר מותאמים לכל סוג בדיקה. מעבר לכך, היא מהווה כלי ניהול עבורו, הכולל פעולות שונות כמו יצירת קורסים, יצירת בדיקות, יצירת פרופיל לכל לומד ושיוכו לקורס הרלוונטי.

בנוסף, המערכת מאפשרת מעקב אחר התקדמותם של כלל הלומדים בקורסים השונים על ידי קבלת תמונות מצב ברורה לגבי עמידתם בכמות ההגשות הנדרשת.

 

Diplomat Challenge // עבור חברת דיפלומט, פרויקט בהצטיינות

הסטודנטים: אדל אגייב ועמית בלנק
מנחי הפרויקט: נוהר פוגל-רז, מוטי אלנקווה

אדל אגייב
אדל אגייב
עמית בלנק
עמית בלנק

רכיבי הפרויקט (מפורטים בהמשך). עובדים משתמשים בתוצרים.

Diplomat Challenge נוצר כחלק מתהליך Onboarding של הארגון, במטרה ליצור מחוברות ארגונית דרך פעילות חוויתית, חדשנית ואינטראקטיבית, המאפשרת תגובה והתאמה למציאות המשתנה וללא תלות במרחק ובזמן.

התוצר הינו מעטפת משחקית מלאה ליום אוריינטציה, המשלב למידה סינכרונית ולמידה א-סינכרונית חווייתית ואינטראקטיבית ומאפשרת גמישות לזמן ומקום. הפעילות מתקיימת בסביבה מגוונת, אשר פותחה ועוצבה בהתאמה לארגון ולסיפור המסגרת המשחקי, משלבת בין העולם הפיזי לעולם הדיגיטלי ושמה דגש על אינטראקציה בינאישית.

התוצר מכיל את האלמנטים הבאים:

  1. קופסה עם מנעול קוד המכילה את חבילת קבלת הפנים לעובד.
  2. סביבה משחקית דיגיטלית המכילה אינטראקציות שונות ומותאמת לשימוש במסכים שונים.
  3. חידות לחיבור בין החלקים השונים של הפעילות המשלבות פאזל דיגיטלי, סרטונים ועוד.
  4. קיט למנחה הכולל שתי אופצ¬יות למעבר הפעילות- פרונטלית או מרחוק.

 

ה- PizPlanet // פרויקט פנימי עבור המכון, פרויקט בהצטיינות

הסטודנטיות: טליה קוטלר ושיר עינב
מנחי הפרויקט: ינאי זגורי וטל קליין

טליה קוטלר
טליה קוטלר
שיר עינב
שיר עינב

צילומי מסך של הפרויקט בפעולה

Piz Planet היא פלטפורמת משחקי AR אשר נועדה לפתח ולאמן מיומנויות רכות בקרב ילדים בין הגילאים 8-12 בצורה חווייתית ומהנה. הפלטפורמה כוללת שלושה משחקים מבוססי מציאות רבודה (AR), כאשר כל משחק נועד לאמן מיומנות רכה שונה. ההתקדמות בכל משחק נשמרת בגביע המתמלא בסיום כל משחק בהתאם להצלחתו של השחקן.

במשחק הראשון, "Galaxy Saver", שנועד לאמן את היכולת להסתגל לשינויים, השחקן נדרש להציל את החייזרים ולפוצץ את האסטרואידים המתעופפים ברחבי החדר שלו. במהלך המשחק מתרחשים שינויים שונים שהשחקן צריך להתאים את עצמו אליהם במטרה לצבור נקודות ולהצליח במשחק.

 

במשחק השני, "Galactic Rail", שנועד לאמן את מיומנות החשיבה הלוגית, השחקן נדרש לקבל החלטות מושכלות ולשנות את כיוון מסלול המשחק במטרה להוביל את כל החייזרים לחלליות שלהם בהצלחה.

במשחק השלישי, "Space Hunt", שנועד לאמן את יכולת ההקשבה האפקטיבית, השחקן נדרש למצוא את המפתח האבוד מתוך 24 המפתחות המפוזרים ברחבי החדר שלו. כדי למצוא את המפתח הנכון במהירות, השחקן צריך לשאול את החייזר שאלות על המפתח, להקשיב לרמזים שהחייזר נותן, להבין אותם ולזכור אותם.

 


לתערוכה לחוברת הדיגיטלית


פורסם: 15/112021

קריאה נוספת