מחקר של סטודנטיות לטכנולוגיות למידה התפרסם בכתב עת למורים

תוצאות מחקר שנערך על ידי תימור ניסים וירדן ברקת, סטודנטיות לתואר ראשון בפקולטה לטכנולוגיות למידה ב-HIT, בהנחיית ד"ר חגית מישר טל, ראש התכנית לתואר ראשון בטכנולוגיות למידה, התפרסם בגילון ט"ז של כתב העת "גדיש-ביטאון לחינוך מבוגרים" של משרד החינוך.

 

תוצאות מחקר שנערך על ידי תימור ניסים וירדן ברקת, סטודנטיות לתואר ראשון בפקולטה לטכנולוגיות למידה ב-HIT, בהנחיית ד"ר חגית מישר טל, ראש התכנית לתואר ראשון בטכנולוגיות למידה, התפרסם בגילון ט"ז של כתב העת "גדיש-ביטאון לחינוך מבוגרים" של משרד החינוך.

 

 תימור ניסים וירדן ברקת על רקע פוסטר המחקר שלהן


המאמר זה ניסה להאיר את השימוש ברשת הפייסבוק על ידי מורים שלא לצורכי למידה-הוראה או תקשורת עם תלמידים אלא לצורכי מיתוג עצמי.


"במחקר זה בדקנו מהן ההתנהגויות של מורים בפייסבוק ואת הקשר שלהן למיתוג העצמי שלהם. הנתונים נאספו באמצעות שאלון מקוון שעליו ענו 89 מורים בעלי מאפיינים שונים.


מממצאי המחקר מראים שמרבית המורים מנהלים את הגדרות הפרטיות שלהם וחוסמים ממי שאינם חבריהם את האפשרות לצפות בפרסומים שלהם, נתון שאינו תומך במיתוגם העצמי. הם נוהגים לפרסם נושאים הקשורים לחייהם האישיים, ורובם פסיביים למדי בשימושם ברשת הפייסבוק."

 

קריאה נוספת