לראשונה משלחת מצטיינים מהתואר השני בפקולטה לטכנולוגיות למידה בסדנה בברלין

שיתוף פעולה מחקרי בינלאומי של סטודנטים מהפקולטה לטכנולוגיות למידה וסטודנטים מאוניברסיטת Berlin University of Applied Sciences, סדנא חוויתית ומעשירה ומפגשים מרתקים.

שיתוף פעולה מחקרי בינלאומי של סטודנטים מהפקולטה לטכנולוגיות למידה וסטודנטים מאוניברסיטת Berlin University of Applied Sciences, סדנא חוויתית ומעשירה ומפגשים מרתקים.

סטודנטים לתואר שני ומרצים מהפקולטה לטכנולוגיות למידה בסדנה בברלין

שישה סטודנטים במסלול הייחודי של המצטיינים לתואר שני של ההפקולטה לטכנולוגיות למידה, שבו לאחרונה מסדנא בת שבוע בברלין. את הקבוצה הובילו פרופ' גילה קורץ, דקאנית הפקולטה וד"ר דן כהן וקס, ראש החוג לתואר ראשון בפקולטה, אשר זכו במענק מחקר של תכנית ארסמוס + של האיחוד האירופי במשותף עם פרופ' אילונה בוכן מאוניברסיטת Berlin University of Applied Sciences.

בסדנה השתתפו סטודנטים מהאוניברסיטה המארחת וביחד, פיתחו הסטודנטים תרחישי למידה מבוססי רובוטים חברתיים ובינה מלאכותית. תוצרי הסדנא המשותפת הוצגו בפורום של סגל האוניברסיטה וזכו לשבחים רבים. בנוסף, התארחה המשלחת בשגרירות ישראל בברלין והתקבלה על ידי נציג הנספחות הכלכלית.

אחת הסטודטיות שהשתתפה במשלחת היא מרח חליפה קטייש, המחזיקה בתואר ראשון בפסיכולוגיה ולומדת במסלול המצטיינים שאמרה: "נהניתי מהסדנאות והסיורים במעבדות השונות ברחבי ברלין. הצלחנו למצוא כיווני חשיבה משותפים וחדשים הקשורים לפרויקטים שלנו וגם למחקרים. המסע היה מרתק מאוד".

סטודנטים לתואר שני ומרצים מהפקולטה לטכנולוגיות למידה בסדנה בברלין

אלעד דניאל, שהשתתף אף הוא במשלחת אמר כי המסלול הישיר לתואר שני למצטיינים מהווה הזדמנות מדהימה להיחשף לתחומי ידע חדשים כמו בינה מלאכותית ורובוטים חברתיים ושילובם בתהליכי למידה. "החוויה של לצאת למשלחת לימודים הייתה בין השאר ההזדמנות להיחשף לתרבות אקדמית שונה וגם לידע חדש. אחד השיאים מבחינתי היה לראות את הרובוטים האנושיים באוניברסיטה".

ההשתתפות של הסטודנטים בסדנא התאפשרה באמצעות כספי התקציב הבינלאומי. ייעודו של התקציב הינו קידום הפעילות הבינלאומית ופיתוח שיתופי הפעולה של המכון עם מוסדות אקדמיים באירופה ובעולם.

פורסם: 02/06/2022

קריאה נוספת