להפוך מומחיות ליתרון אטרקטיבי בזמן האטה ארגונית - תואר שני בטל"מ

בתקופה מעוררת שאלות של האטה במשק, הצורך במומחים בעלי תואר שני דווקא עולה. פרופ' גילה קורץ, ד"ר ערן גל ומר ינאי זגורי מסבירים מדוע.

 

בתקופה מעוררת שאלות של האטה במשק, הצורך במומחים בעלי תואר שני דווקא עולה. פרופ' גילה קורץ, דקאנית הפקולטה לטכנולוגיות למידה, ד"ר ערן גל, מרצה בכיר ואחראי על פרויקטי הגמר ומר ינאי זגורי מרצה בפקולטה, מסבירים מדוע.

 

 

סקרי שוק מראים על עליה דרמטית בהשקעה בלמידה בארגונים כמענה המרכזי לניוד עובדים ותפקידים לאור שינויים שמקורם טכנולוגי בעיקר. טכנולוגיות למידה הפכו כלי ליבתי המאפשר לארגונים הצלחה ושרידות לאור אתגרים שונים.

 

המסלול לתואר שני בטכנולוגיות למידה מכשיר את הסטודנטים להיות מומחים בעיצוב פתרונות למידה בארגונים. בנוסף מקנה התואר יכולות ניהול, הטמעה ומדידה של תהליכי הדרכה מבוססי טכנולוגיות למידה.

 

בעידן הקורונה ארגונים עם תשתית למידה דיגיטלית ממשיכים בתהליכי הלמידה, עם הפנים ליום שאחרי הקורונה. כעת ברור שארגונים בעלי תשתיות טכנולוגיות ומומחים בטכנולוגיות למידה, הם אלה יצליחו לשרוד את התקופה הקשה ולהתפתח מעבר לה.

 

עובדים המצוידים בארגז הכלים המתקדם של תואר שני בטכונלוגיות למידה יהוו כוח אדם חיוני לכל ארגון ויאפשרו לו לתפקד בחזית הטכנולוגיה והחדשנות גם בעיתות משבר.

 

המומחים, בוגרי התואר השני בטכנולוגיות למידה, יובילו את ארגונים במעבר הנדרש בתקופה של שינויים קיצוניים כגון זו, ללמידה מרחוק ויצעידו את הארגון להשגים ולהצלחה בעידן החדש המתהווה לנגד עינינו.

 

 

פורסם: 07/05/2020

קריאה נוספת