כנס צ'ייס 2017

השנה הייתה נוכחות מרשימה במיוחד של הפקולטה לטכנולוגיות למידה בכנס בכנס הוצגו שלושה מאמרים ושישה פוסטרים פרי עטם של מרצים וסטודנטים מן הפקולטה.

כנס צ'יי'ס הוא הכנס השנתי המרכזי לחקר טכנולוגיות למידה. השנה הייתה נוכחות מרשימה במיוחד של הפקולטה לטכנולוגיות למידה בכנס בכנס הוצגו שלושה מאמרים ושישה פוסטרים פרי עטם של מרצים וסטודנטים מן הפקולטה.

 

שני מאמרים עסקו במחקרים שבוצעו על מחולל משחקי "חפש את המטמון" שפותח בפקולטה לטכנולוגיות למידה- Treasure-HIT. האחד – גורמים התורמים להנאה ממשחק סלולרי בבית הספר– מחקר שנערך ע"י ד"ר חגית מישר-טל ופרופ' מיקי רונן. השני- אסטרטגיות לפיתוח פעילויות למידה ניידת מבוססת מיקום שנערך ע"י ד"ר חגית מישר-טל והסטודנטים חן פוסק, עדי פרץ ושראל שירן. מחקר שלישי נערך ע"י ד"ר חגית מישר טל וד"ר מירי שינפלד מסמינר הקיבוצים ועוסק בעמדות מורים כלפי מדיניות כיתה ללא נייר – "אם השיעור לא טוב המחשב לא יהפוך אותו לטוב"

 


נופר לפושנר

 


הפוסטרים שהוצגו על ידי הסטודנטים:





  • הקשר בין מיומנויות כתיבה אקדמית לאופי הכתיבה באפליקציית WhatsApp – רעות בלום ושחר לשם
    לפוסטר | למאמר


  • שיח הטוקבקים בנושא שימוש בטלפונים חכמים בבית הספר – עדילי יבלונקה הדס כהן
    למאמר


  • חששות מורים משימוש בטלפונים ניידים לצרכי הוראה – נוי משגב והדס שטיינר
    לפוסטר | למאמר


  • למדתי בקורס מקוון בלמידה עצמית- האם תקבל אותי לעבודה? – דיא דביר ופולינה בלינסקי
    לפוסטר | למאמר


  • קבוצת ה WhatsApp- הכיתתית, מרחב חינוכי חדש – נועה מיינרט וניבה קרצנר
    לפוסטר | למאמר


  • משמעות המושג “חדשנות” בשיח טכנולוגיות למידה – שני עטר ורעות כרמונה
    לפוסטר | למאמר


  • שיקולים בבחירת כלים מקוונים של סטודנטים לתקשורת עם המרצים מחוץ לכיתה – נופר לפושנר
    למאמר

קריאה נוספת