התערוכה השנתית של בוגרי הפקולטה לטכנולוגיות למידה ב-HIT הציגה את התוצרים, עליהם עמלו הסטודנטים רבות, במפגן של טכנולוגיה, חדשנות וקידמה.
הפקולטה לטכנולוגיות למידה מכשירה את בוגריה להיות מפתחי פתרונות למידה דיגיטליים, ומפתחי הדרכה משולבת טכנולוגיות למידה, ולענות לשלל מצבים וצרכים של מגזרים שונים במשק: המגזר החינוכי, ההשכלה הגבוהה, השוק הארגוני הממשלתי והאזרחי. כמידי שנה, מציגים בוגרי ובוגרות הפקולטה לתואר ראשון את פרויקטי הגמר שלהם, אלו שילוו אותם במעבר מהאקדמיה לתעשייה.
"הפקולטה לטכנולוגיות למידה היא ייחודית בנוף" אומר פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT.
"זהו מקצוע שמשלב חינוך, תוכנה, עיצוב והדרכה ולא בכדי, הבוגרים שלנו פזורים בכל רחבי התעשייה".
פרויקט הגמר הוא גולת הכותרת של התואר בטכנולוגיות למידה, במהלכו מתמודדים הסטודנטים עם אתגר הדרכתי אותנטי ומיישמים את הידע והמיומנויות שרכשו במהלך הלימודים. הפרויקט כולל תהליך אפיון ופיתוח מוצר למידה, לרוב עבור לקוחות מארגונים הפועלים במשק הישראלי. הסטודנטים מתנסים בניהול פרויקט משלב בירור הצרכים ועד פיתוחו הסופי והעברתו ללקוח.
"אני גאה בבוגרים ובבוגרות שלנו הנפלאים שלנו שהגיעו לקו הסיום עם התוצר המיוחד הזה שהוא פרויקט הגמר שלו" אמרה פרופ' גילה קורץ, דקנית הפקולטה לטכנולוגיות למידה ב-HIT מכון טכנולוגי חולון, וסיכמה כי מדובר בערב מרגש ביותר עם פרויקטים, שכל אחד מהם הוא פוטנציאל אדיר.
36 פרויקטי גמר הוצגו בכנס שהתקיים היום (ה') ב-HIT מכון טכנולוגי חולון. הפרויקטים מחולקים ל-4 קטגוריות: לומדות, סביבות אמרסיביות, סביבות למידה ומחוללי למידה ומשחקים. ניכר כי הפרויקטים נוגעים ועוסקים בתחומי חיים שונים ומנסים לתת פתרון היכן שנמצאה בעיה, כמו "הולכים על בטוח"- מערך טכנולוגי מיוחד המיועד לעיוורים ומסייע לניווט באופן עצמאי, שנעשה בשיתוף המרכז הישראלי לכלבי נחייה או "e-world"- לומדה אינטראקטיבית לשיפור וייעול חווית הלמידה של תלמידי קורס נווטות אזרחית, וכן, START NAO – פעילות העשרה בהנחיית רובוט חברתי להיכרות עם דרכי הלמידה המרכזיות.
פורסם: 14/11/2022