הכנס, שנערך ביוזמת הפקולטה לטכנולוגיות למידה במכון, היווה גם השנה זירה לימודית וחברתית לכ-400 אנשי טכנולוגיות למידה ממגוון מגזרים, ארגונים וחברות.
משתתפי הכנס במפגש הפתיחה
בכנס הופעלו שלושה ערוצי למידה מקבילים: הרצאות מליאה, סדנאות כלים ומיומנויות וכן מפגשים פתוחים עם מרצים בכנס. למעלה מ 60% מהדוברים והמנחים בכנס הינם אנשי סגל או בוגרים של הפקולטה לטכנולוגיות ב- HIT המקנה תואר ראשון ושני בטכנולוגיות למידה.
המשתתפים שהגיעו ייצגו ארגונים נרחבים מכלל המגזרים
הכנס הקיף מספר תחומים הנמצאים במרכז העשייה הטכנולוגית לימודית בשנים האחרונות כגון: מציאות מדומה ורבודה, פיתוח תוכן מתוקשב, פיתוח אפליקציות לימודיות, צילום ועריכת ווידאו באמצעות הנייד וכן משחקים ועיצוב חווית משתמש.
הכנס כלל גם מפגשים יוצאי דופן כגון "מושב כישלונות בלמידה" בו השתתפו אנשי מקצוע וותיקים, ממקימי תעשיית הלמידה הארגונית בישראל ושתפו את הקהל בכישלונות ומוסר ההשכל מהם לאורך הקריירה.
משתתפי הכנס
כמו כן התקיים מושב יזמות ב Ed-Tech (טכנולוגיות חינוכיות) בו לקחו חלק יזמים מ MindCET, חממת ה Start-ups של המרכז לטכנולוגיות חינוכיות (מט"ח).
בקיץ הבא מתוכנן הכנס הרביעי בו נמשיך להעשיר ולהקנות מיומניות בתחומים החמים והנדרשים בעולם טכנולוגיות הלמידה בישראל ובעולם.