סטודנטים ומרצים מהמחלקה לטכנולוגיות למידה הרצו, הציגו והשתתפו בכנס התשיעי לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס, וזכו לתגובות נלהבות.
ד"ר רונן המר ראש המחלקה לטכנולוגיות למידה: "אני גא בכך שמספר גדול של סטודנטים מהמחלקה התקבל לכנס מקצועי וחשוב. הסטודנטים ייצגו אותנו נאמנה".
חדשנות טכנולוגית היא אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני מקבלי החלטות וחוקרים. בשנים האחרונות, אנו עדים לחידושים טכנולוגיים המופיעים חדשות לבקרים ורבים מהם נעלמים באותה המהירות בה הופיעו. טכנולוגיות רבות מאומצות על ידי חלקים גדולים בציבור, אך מחקרים רבים נדרשים כדי לבחון את יעילות שילובן בהוראה, בלמידה ובניהול למידה.
הכנס החשוב שנערך החודש, מהווה זירת מפגש לדיון, הצגת עבודות והחלפת דעות בין חוקרים ומומחים העוסקים בתחום והוא מיועד לחוקרים ואנשי מקצוע בתחומי טכנולוגיות הלמידה בפרט, והחדשנות הטכנולוגית בכלל.
ביום הראשון של הכנס, במושב הפוסטרים, הציגו הסטודנטים משנה ג' מגוון עבודות ומחקרים שנעשו במסגרת עבודותיהן הסמינריוניות:
7. המורה כחבר: השפעה נתפסת של חברות עם מורים בפייסבוק על תחושת קרבה והנעה ללמידה בקרב תלמידים
תאיר כהן, מור צחייק
כמו כן פרופ' מיקי רונן והסטודנטים יהודה רז ושחר אקם העבירו הרצאה שעסקה במחקר שלהם על: משוב מוקלט לתוצרי סטודנטים: פוטנציאל ואתגרים.
ביום השני התקיימה סדנה בנושא למידה חווייתית מבוססת מיקום באמצעות טלפונים חכמים.
משתתפי הסדנא מצאו עצמם משחקים במשחק treasure-hit, פרי פיתוח של המחלקה – המאפשר ליצור בקלות משחקי "חפש את המטמון" המופעלים באמצעות טלפונים חכמים.
על המשתתפים לזהות "תחנות" על פי רמזים הניתנים להם ולהגיע פיסית לתחנות אלה. עם הגעתם לתחנה עליהם להשלים בהצלחה משימות שהוגדרו לתחנה זו, כתנאי לקבלת הרמזים שיובילו אותם לתחנות הבאות. התחנות במשחק יכולות להיות בחוץ, תחת כיפת השמיים, ו/או בתוך מבנים.
משתתפי הסדנה התנסו במשחק שהתנהל בשטח הקמפוס, נחשפו לדוגמאות של משחקים שפותחו על ידי מורים ויושמו במקומות שונים ולמדו להכין משחקים מקוריים משל עצמם במערכת.
סדנה על המשחק treasure-hit שפותח במחלקה.