גופי הדרכה בארגונים מעדיפים פתרונות למידה בוידאו גם לאחר הקורונה

כך עולה מסקר שנערך על ידי הפקולטה לטכנולוגיות למידה ב-HIT.

 

כך עולה מסקר שנערך על ידי הפקולטה לטכנולוגיות למידה ב-HIT.

 

 

תקופת הקורונה היוותה אתגר משמעותי ולא פשוט כל מה שקשור להדרכה בארגונים. ההיערכות המהירה של HITללמידה מרחוק איפשרה המשך סביר של שגרת הלימודים, אולם המעבר להדרכת חרום מרחוק השאיר את חותמו בארגונים רבים.

תקופת היציאה מהמשבר ותחילת חזרה לשגרת עבודה העלתה אל פני השטח שאלות כגון: 
מהן ה Best Practices של טכנולוגיות למידה שיאומצו בגופי הדרכה בארגונים בעידן של פודט קורונה? ואילו כלים יהיו רלוונטיים לשימוש גם בתקופה הזו?

 

מוטי אלנקווה, מרצה בפקולטה לטכנולוגיות למידה, HIT

 

סקר שנערך ע"י הפקולטה לטכנולוגיות למידה ב-HIT בהובלת מוטי אלנקווה, מרצה בפקולטה, זיהה בין השאר מגמה ברורה של העדפה של פתרונות למידה בוידאו על פני שאר סוגי פתרונות הלמידה, מגמה אשר כפי הנראה תישמר ואף תתרחב.
לסקר היתה היענות גבוהה והתקבלו מעל 100 משיבים בעלי ניסיון מצטבר של יותר מ1,000 שעות בעולם ההדרכה. 
ניתוח הנתונים חשף מגמות מעניינות ביותר, חלקן אף מפתיעות.
לדוגמה: 

  • העדפה ברורה לכלי פיתוח למידה פשוטים, יעילים וגמישים על פני כלים רובוסטיים ועתירי יכולות.
  • וידאו עשה קפיצה משמעותית בנוכחות שלו בפתרונות הלמידה וניכרת העדפה ליוטיוב כערוץ למידה.
  • תמימות דעים שמפגשי ההדרכה הסינכרוניים יישארו גם לאחר הקורונה.
  • 91% מכלל המשיבים משתמשים במדיה חברתית לצורכי למידה.

 

 

לסקר המלא

 

 

פורסם: 02/05/2021

קריאה נוספת