בוגרי הפקולטה, איה לוי ומקסים לנדסמן, הציגו מחקר המבוסס על פרויקט גמר שלהם, בהנחייתם של פרופ׳ גילה קורץ וד״ר דן כהן-וקס וזכו בפרס הצטיינות.
ביום שישי ה-1/7/2022, הציגה הפקולטה לטכנולוגיות למידה מחקר המבוסס על פרויקט גמר שנעשה ע״י בוגרי הפקולטה איה לוי ומקסים לנדסמן, בהנחייתם של פרופ׳ גילה קורץ וד״ר דן כהן-וקס שכותרתו:
” UBI-NAO: A Ubiquitous Avatar Tutoring on Talent Development Capability Model (TDC)”.
מבט צידי בזמןן התנסות בסביבת UBI-NAO
המחקר עוסק בעיצוב, פיתוח ויישום מדריך אווטרי במציאות מדומה (AR) לצרכי הדרכה ארגוניים הממוקדים במודל האמור.
NAO-UBI הינה סביבה טכנולוגית שמיועדת לאנשי הדרכה אירגונית ולבעלי זיקה לתחום, דוברי אנגלית . הסביבה מאפשרת חווית למידה מתווכת במדריך אווטאר רובוטי שנגיש בכל מקום באצעות מציאות רבודהAR . הסביבה פותחה ב HIT במטרה ליישם חדשנות טכנו- פדגוגית בסביבת מציאות רבודה, תוך תלות מינימלית בגורמי אנוש ולמידה בכל עת ומקום תוך שימוש בזיהוי קולי.
החדשנות היא בעיצוב ופיתוח תרחיש למידה והדרכה שמתכתב עם סביבת הרשת הצפויה בעתיד במטאורס.
המחקר הוצג כחלק ממושב בכנס KM2022 שהתקיים בלובליאנה סלובניה.
הכנס Knowledge Management (KM), מאורגן על ידי המכון הבינלאומי לניהול ידע יישומי .(IIAKM)
פורסם: 07/07/2022