חדשות והודעות

10 מיזמים הוצגו בפני משקיעים באירוע מרגש

בוגרי תכנית האקסלרטור של מרכז היזמות ב-HIT הציגו את המיזמים שלהם באירוע סיום מרגש

 

 


עשרה מיזמים מבטיחים ומרתקים עלו הבמה בזה אחר זה באירוע ה"דמו דיי" החגיגי של מרכז החדשנות והזימות ב-HIT. במחזור זה השתתפו מיזמי סטודנטים ובוגרים ואף מרצים מפקולטות שונות במכון – מדעי מחשב, הנדסה, עיצוב ועוד, ובמגוון רחב של תחומים. המיזמים עברו כברת דרך משמעותית, תוך ליווי והובלה של צוותי מרצים, ומנטורים.

 

אירוע Demo Day הוא אירוע השיא של תכנית הליווי, אשר מפגיש לראשונה את היזמים עם משקיעים ובעלי עניין.

 

המיזמים שהוצגו בפני משקיעים:


gaMeRI

היזמית: שירה ציגנלאוב
סימולטור לאימון משחק חוויתי לילדים בביצוע בדיקת MRI gaMeRI הוא סימולטור המאמן ילדים בצורה משחקית וחווייתית לעבור בדיקת MRI. המוצר מציע חווית שירות חדשה לכל תהליך הבדיקה, טיפול חדשני ומוצרי עזר.


GetReal Estate

היזמת: אליה דנינו
העצמת השקעות נדל"ן מסחרי עם GetReal Estate. הפלטפורמה המופעלת על ידי AI מנתחת אוטומטית את העסקאות שלך, ממזערת סיכונים וטעויות תוך שיפור שיתוף הפעולה בין קונים ומלווים. חווה יעילות, מהירות והתאמה מושלמת, החלטות מושכלות לתוצאות השקעה מיטביות.

 

VAMO

היזמים: אורן מרדכי ורן וצמן
פלטפורמה שבה חוכמתם של מומחי השקעות ותיקים פוגשת את הסקרנות של משקיעים נלהבים, הכל מותאם בדיוק עבורם. VAMO - שוק מקוון תוסס שבו כל עצה, תובנה ואסטרטגיה מותאמות בצורה מושלמת למסע ההשקעה של המשקיע.

 

MonkeyWay

היזמים: כינרת סגל ודרור וקסנפלד
מאפשר לצוותי SCRUM לקבל החלטות חכמות על סמך נתונים ובינה מלאכותית. Monkeyway מנתחת אינטראקציות עם צוות, מספקת תובנות, משפרת התנהגות ארגונית ומעצימה את צוותי SCRUM.

 

Semi robot taxi

היזמית: ד"ר מלי שר
"שיתוף מונית" הוא שירות קהילתי לתחבורה חכמה. זה יעזור להגיע ליעדי פיתוח בר קיימא (SDG) בערים חכמות על ידי הפחתת זיהום אוויר ותאונות דרכים עם הפחתה של עלויות משק הבית.

 

Rental Universe 

היזמים: איגור קורצ'גין ואלכסנדר וקסמן
מנהל נכסים דיגיטליים להשכרה לטווח קצר, המאפשר לבעלי נכסים לנהל דירות בקלות ובשקיפות. המשתמשים יכולים לבחור את רמת המעורבות היומיומית בניהול הנכס, מה שהופך את היזם לבעל עסק פסיבי

 

LifeTime 

היזמית: בתיה בלומינג
Lifetime משלב באופן ייחודי אימון קוגניטיבי מותאם אישית, תכונות רווחה רגשית ומעורבות קהילתית תוססת, ומציבים סטנדרט חדש בנוף הבריאותי. עם גישה ממוקדת במשתמש ומחויבות לקידום מסע פרישה מספק. להזדקן באופן פעיל, לשגשג נפשית ולעודד קשרים משמעותיים עם Lifetime.

 

KidKeeper 

היזמית: סתיו קיפר
אנו עוזרים להורים להחזיר לעצמם את השליטה על רווחתו של תינוקם, כאשר הם נשארים עם מטפלים אחרים, כדי למנוע התעללות בתינוק. אנו משתמשים בטכנולוגיית החיישנים הלבישים הקיימת לתינוקות וב-AudioTech, כדי לזהות ולהתריע בזמן אמת על חשד להתעללות.


DigiBark

היזם: תומר יוסף
המוצר הינו שבב היפודרמי חכם מבוסס GPS שיוחדר לבעל החיים ויאפשר לבעליו לאתר אותו בכל רגע נתון. כמו כן, המוצר יאפשר לבעל החיה לקבל פרמטרים נוספים על בעל החיים כגון בריאות החיה, דופק וכו'.

 

V-ME

היזמים: ערן שמר ולינה מיארה
אפליקציית הכרויות למציאת זוגיות רצינית המאפשרת לבדוק כימיה עוד לפני יצירת קשר ובכך פותרת את הבעיות הרבות באפליקציות הקיימות כיום.

 

טלי מלאך בנאים, מנהלת מרכז היזמות והחדשנות FUTURE ברכה את המשתתפים ואמרה:
החודש אנחנו מציינים 5 שנים להקמתו של FUTURE אשר הפך להיות חלק בלתי נפרד מהאקו סיסטם היזמי המקומי. פרופיל בוגרי המחזור הנוכחי של תכנית Handzone  מייצג את מגוון הקהלים אליהם אנו פונים והינו הוכחה שיזמות רלוונטית בכל גיל ובכל שלב מקצועי. הכלים שקיבלו אצלינו בתוכנית יאפשרו להם לצמוח ולשגשג בכל מיזם או פרויקט שיבחרו לקדם בעתיד.


גלית קול אגינסקי ,מנהלת HandZone תוכניות ההאצה של HIT אמרה באירוע:
"לאחר 5 שנים, מאז שהוקם   Futureעשינו שינוי משמעותי בתוכנית ההאצה. מתוכנית אחת, שתמכה בשישה מיזמים, השנה, פתחנו שלוש תוכניות. כל זאת בכדי לענות לביקוש הגדול לתוכניות יזמות שמתרבות מידי שנה, ובכדי להדק את הייעוד שלנו, ולתמוך ביותר מיזמים:

RISE - תכנית ליזמים ממש מתחילים. מרעיון לקונספט.
STUDIO - היא תכנית למיזמים בתחילת הדרך, עם רעיון מגובש. ודרגת בשלות. זו התכנית שהסתיימה השבוע בדמו דיי.
ובקרוב נפתח תכנית חדשה, GROW למיזמים בשלים.
לדמו דיי הגיעו משקיעים ובעלי עניין, ונוצרו קשרים משמעותיים עבור היזמים הצעירים".

 


FUTURE