חדשות והודעות

תכנית יזמות מטעם HIT לצוות המקצועי של המרכז הרפואי העמק

 

המחזור הראשון של יזמות לעובדי המרכז הרפואי העמק מקבוצת כללית יצא לדרך בשיתוף HIT מכון טכנולוגי חולון ויכשיר כ-27 משתתפים להיות חלק מקהילה החדשנות בעמק.

 

 

בתאריך 5 במרץ 2024, נפתחה רשמית תכנית היזמות מנארה (מגדלור בערבית) בהובלת FUTURE מרכז החדשנות ב-HIT  מכון טכנולוגי חולון אשר בראשו עומדת רו"ח טלי מלאך בנאים. התוכנית נבנתה עבור עובדי מרכז רפואי העמק בעפולה, במימון של רשות החדשנות, ומטרתה להקנות כלים ו- mindset יזמי לעובדי בית החולים מכלל המחלקות והתפקידים, במטרה להאיץ תהליכי חדשנות ופיתוח בבית החולים.
 
"זוהי תכנית ראשונה של  FUTURE HIT   מחוץ למכון. התוכנית מבוססת על ידע, כלים ומתודולוגיות שצמחו במכון, והפכו לנכס משמעותי גם בקרב גופים חיצוניים.

בתוכנית משתתפים אנשי סגל רפואי, מחקרי, ניהולי וסיעודי מהמחלקות השונות במרכז הרפואי העמק "כך ציינה מלאך בנאים. "זהו צעד אסטרטגי משמעותי גם למרכז הרפואי וגם ל FUTURE ואנחנו מברכים ומתרגשים על שיתוף הפעולה המשמעותי הזה".
 

 

מטרת התןכנית היא להעניק לעובדי בתי החולים ממחלקות ותפקידים שונים את הכלים ואת הלך הרוח היזמי הדרושים לזירוז חדשנות ופיתוח בבית החולים. את הקורס מלווים חברי מערך החדשנות במרכז הרפואי העמק: ד"ר אלדר ברקוביץ', סגן מנהל בית החולים, ירון שפר מנהל אסטרטגיה פיתוח ויזמות, עמית טורמן מנהל החדשנות, מיכל שניידר מנהלת אחיות חטיבתית וליז מרסיאנו מנהלת פרויקטים וגיוס משאבים.
 
ד"ר מאור ממן, מנהל המרכז הרפואי העמק בירך את המשתתפים בפתחו של הקורס ואמר: "הקורס נועד להעניק לכם את הכלים וההבנה הדרושים כדי להיות פורצי דרך ולחשוב מחוץ לקופסה, לפתח פתרונות יצירתיים וליישם אותם הלכה למעשה. אני מאמין כי יחד נוכל להפוך את בית החולים שלנו למרכז מוביל בחדשנות רפואית ולהיות מודל למרכזים רפואיים בארץ ובעולם. בהצלחה רבה לכולנו".