במסגרת הקורס, הסטודנטים והסטודנטיות הבאים מפקולטות שונות, עובדים במתכונת של PBL (Project Base Learning), כאשר כל קבוצת סטודנטים וסטודנטיות עובדת מול ארגון חברתי יחד עם מנטור מהתעשייה, במטרה לבצע אבחון של צורכי הארגון ולבנות לו אסטרטגיה שיווקית מנצחת.
הקורס, ביוזמתה של ד"ר לימור סהר-ענבר ובהנחייתה, מאפשר לסטודנטים ולסטודנטיות חיבור לעולם האמיתי דרך מפגש עם ארגונים קיימים וליווי של מנטורים מהתעשייה, מומחים בתחומם, התורמים להם מניסיונם ומהידע שלהם.
שני הצדדים מרוויחים: הארגונים החברתיים נתרמים מהרעיונות היצירתיים של הסטודנטים והסטודנטיות שמתקדמים, הודות לתוכנית, לעבר יעדיהם המשמעותיים.
מדי שנה מגישים הארגונים מועמדות לקורס בעקבות קול קורא, אשר בעקבותיו נבחרו השנה חמישה ארגונים חברתיים: "אפי אספרגר", "פרויקט ואדי עתיד", "Jgive", "יחד מודיעין" ו"חיבוק מכל ילד". לכל אחד מהם תחום פעילות שונה, אוכלוסייה שונה בטיפול וצורך שונה, שעבורו נתפרת באופן ייעודי התוכנית השיווקית.
ד"ר לימור סהר-ענבר: "אני נרגשת מפתיחת המחזור השביעי של הקורס אשר מממש, הלכה למעשה, את חזונו של המכון לתרומה לחברה וחיבור לתעשייה. הקורס הינו בגדר win-win הן לסטודנטים והן לארגונים החברתיים, ובאמצעותו אנחנו יכולים לייצר אימפקט חברתי משמעותי ולהנגיש את הידע הנצבר באקדמיה לקהילה. אני סקרנית לשמוע את הרעיונות היצירתיים שהסטודנטים והסטודנטיות יעלו, ובטוחה שגם השנה ייווצרו חיבורים משמעותיים בין השותפים הרבים לתוכנית."