הוראה מתוקשבת

המרכז לתמיכה בהוראה מתוקשבת
במכון הטכנולוגי חולון (HIT) קיים מרכז אשר מספק שירותי תקשוב אקדמיים שונים לסגל האקדמי ולסטודנטים כגון: תמיכה במערכת ניהול הלמידה המתוקשבת וכן שימוש בטכנולוגיות למידה מגוונות.
 
מהי מערכת ניהול למידה ?
סביבה אינטרנטית שמטרתה לסייע בקידום איכות ההוראה, נגישות לחומרי הלמידה ותקשורת בין המרצה לסטודנטים מעבר לשעות הלמידה בכיתה. מערכת הלמידה המתוקשבת בה משתמשים במכון הטכנולוגי חולון מודל (Moodel).  למרבית הקורסים שנלמדים קיים "אתר מלווה קורס" במערכת הלמידה המתוקשבת זוהי מערכת סגורה ונגישה לכל הסטודנטים הלומדים במכון ואשר רשומים לקורס לו קיים "אתר מלווה". במערכת תמצאו חומרי למידה של המרצים (מצגות, קבצים להורדה, מאמרים, קטעי וידיאו וכו'), תקשורת בין המרצה לסטודנטים ובין הסטודנטים לבין עצמם באמצעות פורומים, הודעות שוטפות של מרצים, רשימת קשר ממוחשבת (אלפון) ומנגנונים להגשת מטלות אלקטרונית ולביצוע מבחנים (לשיקול המרצה).
 
 
הנחיות כניסה למערכת
  1. יש להיכנס אל פורטל מערכות המידע של המוסד.
  2. בחלון אליו תעברו תתבקשו להקיש את שם המשתמש והסיסמה האישית שלך שהנפיק עבורך מרכז המחשבים (ב– SMS).
  3. לאחר הכניסה למערכות המידע יש ללחוץ על הלשונית "moodle" .
 
הגדרות טכניות: מערכת moodle תומכת בעיקר בדפדפן chrom ובפיירפוקס. התמיכה ב – Internet Explorer חלקית בלבד ואנו לא ממליצים להשתמש בדפדפן זה בשימוש במערכת. במסגרת החופש האקדמי, המרצה אינו מחויב לפתוח אתר מלווה קורס ולכן ייתכנו מקרים בהם לקורס מסוים אין אתר מלווה קורס או שהמרצה משתמש במערכת חיצונית אחרת או באתר אישי שלו (מומלץ ליצור קשר עם מרצה הקורס על מנת לברר סוגיה זו או על מנת לבקש אתר מלווה קורס במערכת ה – moodle).
 
במקרה ואינך יכול להיכנס למערכת פעל לפי ההנחיות ברשימת השאלות הנפוצות, במידה והינך זקוק לעזרה נוספת אנא פנה אלינו.
 
 
מי מטפל בך?

אנו מעמידים לרשותכם דרכי פנייה מגוונות, (מומלץ לפנות לפי הסדר הבא):
 
פנייה בדואר אלקטרוני
e-learn-support@hit.ac.il תטופל מיידית על פי סדר הגעתה ביחס לפניות אחרות (מענה עד 48 שעות). 
 
פנייה פיזית
מיקום:
במרכז לקידום ההוראה- בניין 1, קומה חמישית, חדר 506א
קבלת קהל:  
א'- ה' 10:00-15:00
 
 
 
במקרים דחופים- פנייה למנהל המערכת בנייד:
טלפון:
050-6300776  (בשעות סבירות ולא בשבת)
 
**במקרה של בעיית רישום (סביבת קורס שאינה מופיעה ברשימת הסביבות ב – moodle) יש לפנות אל מנהל הסטודנטים או אל מוקד הפניות של המכון.
 
מרכז התמיכה פועל לקידום איכות השירות מיום הקמתו. במידה ונתקלתם בחוויה שירותית שאינה משביעת רצון, אנא אל תהססו לפנות אלינו (אנונימית או לאו) על מנת שנוכל לטפל בנושא.