חדשות והודעות

אירוע השקה לפרויקט מעונות הסטודנטים ב-HIT 


אירוע השקה לפרויקט המעונות  של -HIT התקיים במעמד נשיא HIT פרופ' אדוארד יעקובוב, ראש עיריית חולון מר מוטי ששון, אילן מלמד סמנכ"ל פיתוח עסקי ומר דורון מילר, סמנכ"ל חטיבת הבנייה של חברת שיכון ובינוי - סולל בונה, יו"ר הועד המנהל פרופ' אדיר פרידור, יו"ר ועדת המעונות מר איציק מלאך ומנכ"ל HIT מר שמואל גולדברג.

 

מימין: יו"ר הועד המנהל פרופ' אדיר פרידור, סמנכ"ל פיתוח עסקי של חברת שיכון ובינוי עו"ד אילן מלמד, מנכ"ל HIT מר שמואל גולדברג, נשיא HIT פרופ' אדוארד יעקובוב, יו"ר ועדת המעונות מר איציק מלאך, ראש עיריית חולון מר מוטי ששון

 

חברת סולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי זכתה במכרז להקמת פרויקט BOT למימון, תכנון, הקמה והפעלה של מעונות סטודנטים ב-HIT מכון טכנולוגי חולון  בעלות  של כ-140 מיליון שקל.


הפרויקט יכלול  שלושה מבני מעונות בני תשע קומות, בשטח של כ-16 אלף מ"ר הכוללים כ-430 דירות, 472 מיטות וכן כ-1,200 מ"ר של שטחי מסחר, מועדון סטודנטים ושירותים נלווים אחרים. כמו כן, במסגרת המיזם ייבנה חניון תת-קרקעי בשטח של כ-9,500 מ" לכ-290 כלי רכב. 
הצפי לתחילת הבניה הוא ברבעון הראשון של 2020 צפי סיום הפרויקט - אוקטובר 2022.


החברה תספק את כלל השירותים הדרושים לשם הניהול, ההפעלה והתחזוקה של מתחם המעונות על כל חלקיו, לרבות שטחי המסחר, למשך תקופת התפעול והתחזוקה של 24 שנה ו-11 חודשים. עלות השכירות תעמוד על כ-1870 ₪ לסטודנט ותהיה מפוקחת על ידי המל"ג. 

 

מימין: יו"ר ועדת המעונות מר איציק מלאךיו"ר הועד המנהל פרופ' אדיר פרידור, נשיא HIT פרופ' אדוארד יעקובובמנכ"ל HIT מר שמואל גולדברגראש עיריית חולון מר מוטי ששון, סמנכ"ל פיתוח עסקי של חברת שיכון ובינוי עו"ד אילן מלמד, סגן ראש העיר חולון מר זוהר נוימרק

 

נשיא HIT פרופ' אדוארד יעקובוב בירך את הנוכחים ואמר כי לאחר מסלול ארוך ומייגע אנו שמחים להגיע ליום השקת הפרויקט אשר החשיבה עליו החלה עוד בשנת 2003. הנשיא ציין כי שיתוף הפעולה המוצלח וההיסטורי  של המכון עם עיריית חולון תרם רבות להצלחת הפרויקט ולהגעה ליום הנוכחי. הנשיא ציין בדבריו כי המכון הטכנולוגי הולך ומתפתח ומספר הנרשמים אליו עולה בהתמדה, וכי קיומם של מעונות עשוי לשפר בהרבה את חיי הסטודנטים המבקשים להתקבל אליו הן מהארץ והן מחו"ל. עוד אמר הנשיא כי הפרויקט הזה הוא הראשון מבין מספר פרויקטי תשתית אשר ימצבו את המכון בחזית המוסדות האוניברסיטאיים במדינה ויקדמו את הפיכתו לקמפוס אוניברסיטאי.


ראש עירית חולון, מר מוטי ששון, סיפר לנוכחים את השתלשלות ההיסטוריה של פרויקט המעונות וציין אף הוא את שיתוף הפעולה העמוק והמתמשך בין המכון לעירייה. עוד ציין ראש העיר את תרומתו החשובה של פרופ' יעקובוב נשיא המכון  וצמרת העירייה בחמש עשרה השנים האחרונות, לקידום הפרויקט. כמו כן הזכיר את דבריו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין באחד מביקוריו בחולון, אשר ביקש מראש העיר לסייע לקידומו של המכון.

 

מימין: פרופ' פרידור ופרופ' יעקובוב


אילן מלמד, סמנכ"ל פיתוח עסקי של חברת שיכון ובינוי סולל בונה, סיפר לנוכחים כי הוא חש גאווה על כך שנפלה בידיו הזכות להיות נוכח בהשקת הפרויקט לאחר תהליך ארוך של ייזום הפרויקט בהובלת מר אהוד דנוך, מנכ"ל החברה, מר שלומי אסרף, סמנכ"ל פיתוח העסקי היוצא ומר דורון מילר סמנכ"ל חטיבת הבנייה.  מלמד ציין את שיתוף הפעולה הפורה בין המכון לחברת שיכון ובינוי ועיריית חולון והביע את בטחונו בהצלחת הפרויקט.


מר איציק מלאך, יו"ר ועדת המעונות, סגן יו"ר הועד המנהל של HIT והאחראי המיועד על הפיתוח הכללי של המכון, ציין בסיפוק את שיתוף הפעולה המוצלח בין כל הגורמים בתכנון הפרויקט אשר איפשר להתגבר על הרבה מהמורות בירוקרטיות ולתת את הדחיפה לסיום מוצלח והשקת המעונות של המכון הטכנולוגי.


את האירוע הנחה בחן רב מנכ"ל המכון, מר שמואל גולדברג, חבר וועדת המעונות ומהשותפים הפעילים לקידום ומימוש הפרויקט. בדברי ברכתו אמר: "זה היום, עשה השם, נגילה ונשמחה בו".

 

מר שמואל גולדברג, מנכ"ל HIT

 

עוד נכחו באירוע סגן ראש העיר חולון זוהר נוימרק, מר יצחק ינאי, מר ערן שקד, עו"ד רענן הר זהב וצוות משרדו, חברי הועד המנהל של המכון פרופ' אהרון פלד ומר נתן פרידחי, ד"ר רפאל ברכאן ראש הרשות למחקר חדשנות ובינלאומיות ואורחים רבים.


מטעם חברת סולל בונה השתתפו הילה תירוש - היועצת המשפטית של החברה, יובל נחמני- עוזר מקצועי למנכ"ל, ערן עמרוסי, מנהל אזור בהקמה, שירן שחם בארי - מנהלת פיתוח עסקי,ענת ברשקובסקי- מנהלת מחלקת תכנון ורישוי, לי דודזון לרר- מנהלת התכנון של הפרויקט,אלון זיבנצר- מנהל מעונות המכללה האקדמית ת"א יפו, רון ורד- היועץ המשפטי בפרויקט מטעם משרד עו"ד יהודה רווה, מירי פסיגה אדריכלית הפרויקט ממשרד "קיקה בראז אדריכלים".
 

 

 

 

 

פורסם: 29/08/2019