חדשות והודעות

ביקור משלחת יזמים צעירים ממקדוניה ב- HIT

 

משלחת של 25 יזמים צעירים מאקדמיה וממשל ממקדוניה ביקרה ב HIT.

את המשלחת הוביל שגריר ישראל במקדוניה – מר  דן אורין בהשתתפותו של מר אלכסנדר אברמובסקי, ראש נציגות מקדוניה בישראל. את המכון ייצגו מנכ"ל המכון מר שמואל גולדברג וגב' טוני לוי –אחראית קשרי חוץ ותומכת מחקר ופיתוח בלשכת הנשיא. היזמים הצעירים זכו בפרויקט BITALON, שבין נותני החסות שלו נמצא גם המכון.

 

משלחת היזמים  הצעיריםה ממקודניה ומארחיהם מ –HIT

משלחת היזמים  הצעיריםה ממקודניה ומארחיהם מ –HIT


פרויקט BITALON ,הוא האקטון שהתקיים בביטולה, שבמקדוניה במרץ 2018, במסגרת משלחת מישראל לרגל 75 שנות הכחדת יהודי מקדוניה.

 

מימין: גב' נגה קינן, מר דן אורין, מר שמואל גולדברג, מר אלכסנדר אברמובסקי, מר גל שטיינהרדט

מימין: גב' נגה קינן, מר דן אורין, מר שמואל גולדברג, מר אלכסנדר אברמובסקי, מר גל שטיינהרדט

 

נציג המכון במשלחת היה מר שמואל גולדברג. בBITALON -  השתתפו כ- 20 נציגים מאוניברסיטת בר אילן, המכון הטכנולוגי חולון, מכללת עזריאלי ונציגים ממקדוניה ,שהוזמנו על יד שגריר ישראל במקדוניהלשמש כמדריכים. את המכון ייצגה בהאקתון הגב' טוני לוי –אחראית קשרי חוץ ותומכת מחקר ופיתוח בלשכת הנשיא. מטרת הפרויקטים הייתה פיתוח חוויה דיגיטלית עבור המבקרים כדי לספר את סיפורה של הקהילה היהודית באמצעות הממצאים מבית הקברות היהודי "בית החיים" בביטולה, שבסיס הנתונים שלו פותח ומתוחזק  ע"י HIT.

 

שגריר ישראל במקדוניה מר דן אורין ומנכ

שגריר ישראל במקדוניה מר דן אורין ומנכ"ל HIT מר שמואל גולדברג

 

המפגש, התחיל בהרצאה "ישראל: סיפור הצלחה" של גב' נגה קינן מבוססת על ספרה "ישראל סיפור הצלחה אשר נכתב בשיתוף אדם רויטר. הרצאה של גב' קינן חשפה את הסיבות להצלחה הישראלית, ולאן פניה של מדינת ישראל מועדות לעתיד. גב' נגה קינן, יזמה והקימה את פורום ראשי החברות לצמיחה ותעסוקה, המאגד את הבעלים, היו"רים והמנכ"לים של החברות המובילות במשק, ואת פורום CFO, בראשם היא עומדת ,יועצת PMO.

 

בחלק השני של המפגש השתתפו נציגי הפקולטה לטכנולוגיות למידה - פרופ' מיקי רונן –דקאן, דר' חגית מישר-טל, ראש התכנית לתואר ראשון וד״ר דן כהן וקס, אחראי קשרי חוץ בפקולטה ביחד עם הסטודנטים אירחו את המשלחת.


האורחים הציגו את הפרויקטים המנצחים של ההאקטון BITALON ואילו הפקולטה לטכנולוגיות למידה ארגנה עבורם את משחק הדגל Treasure-HIT שפותח בפקולטה.

 

מימין השגריר אורין, מר גולדברג, מר אברמובסקי

מימין: השגריר אורין, מר גולדברג, מר אברמובסקי


האפליקציה Treasure-HIT תורגמה במיוחד לשפה המקדונית ותוגברה באנגלית לצורך יצירת ממשק מותאם. מטרת הפרויקטים של הנציגים והמשלחת ביחד עם הסטודנטים הייתה להכיר את המכון הטכנולוגי חולון ולהתנסות במשחק., שיכול לשמש אותם בעתיד.


בסדנה שנערכה לסיכום למדו האורחים לפתח בעצמם משחקים מבוססי מיקום באמצעות האפליקציה.
https://www.facebook.com/telemHIT/

 

 

פורסם: 9.8.18