חדשות והודעות

הפקולטה הגדולה ביותר ב-HIT מעניקה תארים


ביום השני לטקסי הענקת התארים במכון טכנולוגי חולון, חגגה הפקולטה למדעים, שהיא הפקולטה הגדולה ביותר במכון על שני אגפיה - בית הספר למדעי המחשב והמחלקה למתמטיקה שימושית.

טקס הענקת תארים - HIT מכון טכנולוגי חולון, ספטמבר 2022

צילום: אברם אסקף


459 בוגרות ובוגרים של הפקולטה למדעים קיבלו הערב את התארים מתוכם 120 בוגרות, במחלקה למתמטיקה שימושית סיימו 22, בוגרות ובוגרים ומתוכם 8 בוגרות.


נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב, סיפר לקהל האורחים שהקים לפני 19 שנה את הפקולטה למדעים, שמנתה אז 60 סטודנטים וציין בגאווה רבה כי היום לומדים בה 1,650 סטודנטיות וסטודנטים. הנשיא איחל לבוגרים בהצלחה בדרכם החדשה וקרא להם לשוב למכון וללמוד באחת מתוכניות התואר השני.


ראש עיריית חולון, מוטי ששון, שמלווה את המכון מיום הקמתו, הוקיר בדבריו את נשיא המכון על פועלו בתחום האקדמיה והעובדה שחולון נמצאת על מפת האקדמיה הישראלית. לדבריו עיריית חולון מקצה כ- 45% מתקציב העירייה לחינוך בשל החשיבות הרבה שהיא מייחסת לנושא. "כל מה שרכשתם בלימודים יביא אתכם לפסגות הגבוהות ביותר. תישארו בארץ ותקדמו את המדינה", אמר ראש העיר.

מימין לשמאל: דר' ברכאן, פרופ' יעקובוב, מר גולדברג

מימין לשמאל: ד"ר רפאל ברכאן, פרופ' אדוארד יעקובוב, מר שמואל גולדברג


ד"ר רפאל ברכאן, סגן נשיא לחדשנות יזמות ובינלאומיות אמר בדברי ברכתו לבוגרים כי יעדי האקדמיה הינם –יצירת ידע-מחקר, הקניית ידע ויישום ידע וכי במכון טכנולוגי חולון פועלים בכל שלושת הצירים הללו." בשנות לימודיכם כאן קיבלתם כלי אוכל גנריים. אתם יכולים לצאת איתם ולטרוף את העולם".


"אתם סטודנטים נחושים ונחישותכם מרשימה" אמר פרופ' שאול בר לב רקטור המכון, "אנו גאים בכם ואתם מביאים כבוד גדול ל-HIT שחלק ניכר מהמוניטין שלו הוא ברמת הסטודנטים והסטודנטיות הלומדים כאן".


רותם טולדנו בוגרת מדעי המחשב דיברה בשם הבוגרים: "זכיתי לקחת חלק בתוכנית "מצוינוער". כחלק ממנה התחלתי את הלימודים ב-HIT ביחד עם חברי לכיתה בגיל 16. ההסתגלות למסגרת לימודים אקדמית תוך כדי הלימודים בתיכון הייתה מאתגרת, אבל התמיכה והעזרה של סגל המרצים והמזכירות, שתמיד נתנו לנו יחס אישי וחם הפכו את האתגר להצלחה!".


ורד פסלב בוגרת המחלקת למתמטיקה שימושית ציינה כי "המכון הקנה לנו הבוגרים הרבה מעבר לרק תואר, הוא הקנה לנו סביבה עוטפת וחמה, כלים להתמודדות, מענה אנושי בכל עת וחברויות שימשיכו איתנו עוד שנים רבות ועכשיו כשתורנו לצאת לשוק התעסוקה אין לי ספק שחבריי הבוגרים ואני נהווה חלק משמעותי בתעשייה זו.



פורסם: 20/09/2022