חדשות והודעות

מפגש ראשון של חוקרים מ-HIT ומאוניברסיטת אריאל התקיים ב-HIT

 

מפגש ראשון מסוגו התקיים במכון בהשתתפות 44 חוקרים מ-HIT ומאוניברסיטת אריאל. חוקרים מתחומי מחקר מגוונים, ביניהם: אדריכלות ועיצוב, הנדסה, לימודים מולטי-דיסציפלינאריים, ניהול טכנולוגיה ומדעים נפגשו לטובת היכרות ובניית שיתוף פעולה אקדמי ומחקרי. 

 

מימין: ד"ר ברכאן, פרופ' יעקובוב, פרופ' פנחסוב

 

נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב, אמר בדברי ברכתו, כי מדובר במפגש היסטורי, שכן בין שני המוסדות קיימים קווי דימיון רבים בתחומי מחקר ואקדמיה. הנשיא סקר בפני האורחים את הנעשה במכון ואת ההישגים המחקריים הרבים שלו, וציין כי שיתוף הפעולה בינו לבין פרופ' פנחסוב - סגן הנשיא ודיקן למחקר ופיתוח מאוניברסיטת אריאל מתקיים מזה שנים רבות.

 

"אנו יכולים לצעוד יד ביד ולהוביל פרויקטים בינלאומיים. אני קורא לנו לצאת לדרך ולחזק זה את זה ומקווה שהמפגש הראשון הזה יהפוך למפגש שנתי קבוע" ציין נשיא המכון.

 

 

פרופ' אלברט פנחסוב, סגן נשיא למחקר באוניברסיטת אריאל, הודה על ההזמנה וציין לטובה את תמיכתו העקבית של המכון בכל מהלך הפיכתה של מכללת אריאל לאוניברסיטה. כמו כן, הציג פרופ' פנחסוב את האוניברסיטה ואת הפעילות המחקרית המתקיימת בה, לרבות פתיחתו הקרובה של בית הספר לרפואה לקראת שנת הלימודים תש"פ.

 

לדברי ד"ר רפאל ברכאן, ראש הרשות למחקר, חדשנות ובינלאומיות - יום המחקר המשותף הזה הוא גם מיסודה של הקרן המשותפת להגשת הצעות מחקר של אוניברסיטת אריאל ו-HIT. במהלך המפגש הוצג קול הקורא להגשת מחקרים משותפים של חוקרים מאוניברסיטת אריאל ו-HIT.

 

 

תמונות נוספות מהאירוע

 

 

 


פורסם: 09/07/2019