חדשות והודעות

קול קורא לחברי סגל HIT

 

פרויקט חברתי קהילתי לשיפור חווית ההמתנה בחדר המיון בבית החולים וולפסון. דקאנט הסטודנטים מזמין אנשי סגל אקדמי ומינהלי, לקחת חלק בהנחיית פרויקט חברתי קהילתי בשיפור חווית ההמתנה בחדר המיון בבית החולים "וולפסון".

 

לאור ריבוי הצרכים ובמטרה לייצר פרויקט הטרוגני ומולטי דיסציפלינארי, יוצא "קול קורא" פתוח לנשות ואנשי סגל מכל הפקולטות, במטרה להרכיב צוות ממספר אנשי סגל שיעבדו במשותף בהתאם לצרכי הפרויקט.

 

אנו מזמינים מרצים ואנשי סגל מכל הפקולטות להציע הצעות מתחומי הידע שלהם ולהביא רעיונות להפעלת הפרויקט.

 

הפרויקט משותף לבית החולים ולמכון וידרוש הגעה פיזית לפחות פעמיים (בכפוף להנחיות) וכן ליווי הסטודנטים באופן שוטף, דיווח שוטף לדקאנט הסטודנטים ומעקב אחר ביצוע הפרויקט. לרשות המנחה יעמדו סטודנטים מלגאים ותקציב לרכישת ציוד ורכיבים.

 

  • הפרויקט הוא פרויקט חוץ אקדמי
  • ההשתתפות בפרויקט נחשבת למרצה כעומס הוראה  ולכן  יש לוודא זמינות מול הפקולטה
  • המנחה ינחה את הפרויקט מההיבט המקצועי בלבד - כל נושאי הלוגיסטיקה והתיאום יבוצעו על ידי דקאנט הסטודנטים באמצעות רכזים ייעודיים
  • ההעסקה תתבצע באמצעות דקנאט הסטודנטים
  • השכר עבור הפעילות כולה - 8000 ש"ח (בכפוף לדיווח שעות)

 

 

הפרויקט ינוהל על ידי דקנאט הסטודנטים, בכל ההיבטים, לרבות: שיתופי הפעולה עם הקהילה, ליווי מקצועי וקהילתי, תקציבי הפרויקט ואירועי שיא שיתקיימו סביב הפרויקט. ההעסקה תתבצע גם היא באמצעות דקאנט הסטודנטים ודיווח השעות יועבר לדקאנית לאישור.

 

 

האתגרים שבהם נדרש מענה בחדר המיון (מלר"ד):

  • "תגידו לי מה מצפה לי": מטופל המלר"ד מגיע לחוויה ארוכה, מעוררת חששות ודאגות ולעיתים קרובות עתירת בדיקות ואנשי צוות. הציפייה המרכזית היא לדעת בכל רגע נתון מה מתוכנן מבחינת שלבי הטיפול. מסע המטופל האופטימלי מאפשר עדכון אונליין לנייד של המטופל, כולל הכוונה לתחנה הבאה (מכון הדימות, למשל).
  • אוריינטציה ברחבי המלר"ד להגברת תחושת השליטה: מטופלים חווים תחושת חוסר אוריינטציה בעת שמגיעים לביה"ח- לא קוראים שילוט, לא שמים לב אליו, אינם מצליחים לנווט עצמם ליחידה ובתוך היחידה עצמה חלה החרפה  של חוויה, בשל הסטרס הגבוה, הכאב, הלא נודע ועוד. לפיכך, על מנת לפוגג תחושה זו ולהעצים את המטופל, יש צורך במערכת דינמית וידידותית למשתמש אשר תהווה מעין  "מורה נבוכים".
  • שדרוג חוויית ההמתנה במלר"ד והתמודדות עם אתגרים של יצירת ערך מוסף לממתינים (מטופלים, בני משפחה ו- care givers אחרים). ההמתנה במיון עשויה לארוך זמן רב והממתין/ה מנסה "להרוג זמן". הציפייה היא להעניק להםחווית המתנה נעימה ככל שניתן ,אנושית ומכבדת ובנוסף להעניק להם במישרין או בעקיפין ערך מוסף – טיפים חשובים, הכרות עם הצוות, חשיפה ליחידות בית החולים ועוד.

 

 

מצורפות בהמשך תמונות שמראות את המצב הנוכחי וכן את מפת המלר"ד.

 

חברי סגל המעוניינים לקחת חלק, מתבקשים למלא את הטופס עד לתאריך 10/02/2021.

 

לשאלות והבהרות ניתן לפנות ליפעה בנר במייל ifaab@hit.ac.il או בנייד 054-4898040
או ליפה סיטבון במייל yafasit@hit.ac.il

 

 


 

המצב הנוכחי:

 

 

 

 

 


 

מפת המלר"ד:
(לחצו להגדלה)

 

 

פורסם: 03/02/2021