חדשות והודעות

מיליון כוכבים בשמיים- אבל אתה הכוכב משלנו!

 
בכל שנה מתקיים יריד תעסוקה גדול ב-HIT מכון טכנולוגי חולון. השנה השתתפו ביריד 37 חברות מהגדולות בתעשייה. ירידי תעסוקה הינם נקודת מפגש  אפקטיבית ופוטנציאלית לסטודנטים ולבוגרים. החברות שמגיעות ליריד הן חברות מוכרות וידועות בתעשייה ומציעות שלל משרות לסטודנטים ולבוגרים שלנו.
 
מנהלת היחידה להכוון תעסוקתי, ליאת בלבן, מספרת:
"מה שמייחד את היריד הזה משאר המקומות, שאצלנו, כל סטודנט/ בוגר הוא פוטנציאל להצלחה. בין אם מדובר במשרה מיידית או במשרה עתידית. הסטודנטים והבוגרים של המכון נבדלים משאר המתמודדים בייחודיות ובמקצועיות שרוכשים במהלך הלימודים.

ביריד חולק "קטלוג חברות" ובו יכלו הסטודנטים ללמוד קצת יותר על החברות הפעילות, תחומי ההתמחות ומשרות רלוונטיות לתארים ספציפיים.

יחד עם זאת, מאחר וחשוב להגיע מוכנים ליריד עם קורות חיים ערוכים ומודפסים. כהכנה ליריד, התקיימה סדנה לכתיבת קורות חיים.

כמו כן, במהלך השנה מתקיימים: הרצאות מקצועיות להכנה לשוק העבודה, מפגשי זרקור החושפים את הסטודנטים והבוגרים לחברות מגייסות, ייעוץ אישי, סדנאות קבוצתיות להכנה לשוק העבודה וכד'.
היחידה להכוון תעסוקתי, זמינה לסטודנטים ולבוגרים ומסייעת בכל שלב עד לקבלת העבודה.

שרונה מולאים, בוגרת ניהול טכנולוגיה, ביקרה שנה שעברה ביריד התעסוקה במכון ונפגשה עם נציגי התעשייה האווירית. כיום, מועסקת שרונה בתפקיד של "מאפיינת ומטמיעת הפורטל הארגוני".
שרונה מספרת:
"יריד התעסוקה הינו דרך מצוינת למציאת עבודה, זו הזדמנות לפגוש ולהכיר את הנציגים המגייסים ולהגיש להם את קורות החיים . התחלתי לעבוד כסטודנטית בתחום התכנון והבקרה.
הצלחתי לשלב בין לימודים לעבודה, עבדתי שלושה ימים בשבוע ולמדתי יומיים. עם סיום הלימודים, קיבלתי תקן במשרה מלאה לתפקיד שבו אני עוסקת כיום - תפקיד הקשור להתמחות שלי במערכות מידע .
חשוב לי לומר, גם אם סטודנטים מוצאים עבודה ובסוף לא נקלטים במשרה מלאה – זוהי עדיין הזדמנות פז לרכוש ידע וניסיון מקצועי, דבר אשר עתיד לעזור להם בחיפוש עבודה חדשה."

ריכזנו עבורכם 5 טיפים שיעזרו לכם בהכנות ליריד תעסוקה:
  • קורות חיים מודפסים וב- Disk on Key: כדאי להגיע עם כמות גדולה של קורות חיים מודפסים ולהביאם זמינים ב- Disk on Key. ישנן חברות המבקשות העברה מקומית של קורות החיים למחשב שלהם. (במקרה הצורך, יש מכונות צילום בבניין 5)
  • רושם ראשוני: מומלץ להגיע ליריד בלבוש ייצוגי (לחשוב על כל הפרטים הקטנים של בחירת החולצה הנכונה, חגורה, גילוח, סירוק וכדו')
  • מצב רוח טוב: מומלץ להגיע עם מצב רוח טוב במטרה להשרות אווירה חיובית
  • הכנה לראיון פרונטאלי: מומלץ להגיע מוכנים לראיון התרשמותי קצר. לעיתים מבקשים נציגי החברות לראיין אתכם כבר ביריד. חשבו על שלושה משפטים קצרים וברורים המייצגים את הידע ויכולות האישיות שלכם
  • עמידה בזמנים: מומלץ להגיע בתחילת היריד. היריד כולל 37 תחנות, כל תחנה מייצגת
    חברה, הגעה מוקדמת תאפשר מעבר בין כל התחנות (לעיתים ישנם חברות שעוזבות לפני הזמן, כדאי לבוא בשעות המוקדמות של היריד)
 
 
בין החברות שהשתתפו באירוע: