חדשות והודעות

שגריר איטליה בישראל ביקר במכון

 

שגריר איטליה בישראל מר ג'אנלואיג'י בנדטי והנספח המדעי מר סטפנו ונטורה ביקרו במכון על מנת לקדם לפסים מעשיים את שיתוף הפעולה בין HIT למוסדות אקדמיים איטלקיים

 

מימין: הנספח המדעי, מר סטפנו ונטורה, נשיא HIT, פרופ' אדוארד יעקובוב, שגריר איטליה בישראל, מר ג'אנלואיג'י בנדטי

 

אתמול (25/2.20) התקיים ביקורו השני של שגריר איטליה בישראל מר ג'אנלואיג'י בנדטי במכון. לביקור היום הצטרף לשגריר הנספח המדעי מר סטפנו ונטורה. במהלך הביקור נפגשו האורחים עם נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב, סגן הנשיא לעניינים אקדמיים, פרופ' דויד שויחט, ד"ר מני קירמה סגן ראש הרשות למחקר, חדשנות ובינלאומית, ועם בכירים נוספים.

 

הביקור הנוכחי על פי השגריר היה במטרה "להניע באופן פרקטי מגוון שיתופי פעולה בתחום האקדמי בין מוסדות, חילופי סטודנטים ופיתוח הזנקים משותפים". במהלך ביקורם במכון סיירו המכובדים במעבדות לננו-טכנולוגיה, פיזיקת פלזמה, ורובוטיקה, שם פגשו את פרופ' אלה זאק פרופ' אמנון פרוכטמן ד"ר יעקוב דמטוב ראשי המעבדות, בהתאמה ואת ד"ר דן כהן וקס אשר הציג פרויקטים של הפקולטה לטכנולוגיות למידה. בנוסף ביקרו השניים בגלריית ויטרינה שם הוצגה תערוכת פרויקטים מצטיינים של סטודנטים מהמחלקה לעיצוב פנים של הפקולטה לעיצוב.

 

נשיא המכון, פרופ' יעקובוב אמר כי "הגעת השגריר והנספח המדעי מסמלת את החשיבות שאיטליה נותנת לשיתוף הפעולה עם המכון. ההשקעה המשותפת תיצור אפשרויות חדשות". השגריר סיכם את הביקור "נהניתי לבקר במכון. בביקורי הקודם התרשמתי לטובה מהמכון והביקור הנוכחי רק חיזק את תחושתי כי מדובר במוסד מעולה, על כן חשוב עבורי לקדם את שיתופי הפעולה ולהעבירם לערוצים פרקטיים.

 

 

פורסם: 26/02/2020