חדשות והודעות

ועידה בינלאומית ב ZOOM בהשתתפות מדענים מ HIT

 

בסוף השבוע שעבר התקיימה ועידה בינ"ל תחת הכותרת: נקודות השקפה ליישום והטמעה של טכנולוגיות מידע חדשניות ועכשויות בתחומי החינוך, המדע ומערכות ניהול.

 

משתתפי הועידה בזום

 

הועידה, אשר התקיימה בטנולוגיית ZOOM אורגנה ביוזמה משותפת של אוניברסיטת הלאומית של סמרקנד,(SSU), המכון הטכנולוגי חולון, אוניברסיטת גאלגוטיאס (Galgotias) מהודו, האוניברסיטה הטכנית באומן במוסקבה, האוניברסיטה המחקרית הלאומית בטומסק (TSU) ומרכז החדשנות של האוניברסיטה לטכנולוגיות מידע בטשקנט (TUIT).

 

עם פתיחת הועידה אמר פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT, כי הוא גאה ונרגש לפתוח את הועידה המיוחדת הזו יחד עם פרופ' רוסטאם קלמורדוב, רקטור אוניברסיטת סמרקנד. "בדיוק לפני שנה פתחנו כאן את ועידת STEMM שהייתה הראשונה והגדולה בהיקפה בהשתתפות מדינות רבות ובנוכחות טובי המדענים.

 

המצב הבלתי שגרתי שנוצר כתוצאה מהמגיפה העולמית העמיד את HIT בפני אתגר גדול אך באנו אליו כשאנו מוכנים והתארגנו במהירות.

 

אנו מעבירים כ-1200 קורסים בלימוד מרחוק באמצעות טכנולוגיית ZOOM ופלטפורמות אחרות ללמידה מקוונת, שהם כ-97% מסך הקורסים הנלמדים בסמסטר ב' בשנת הלימודים הנוכחית.

בחודש יוני אנו מתכוננים להשיק את התוכנים הייחודית של "טכנולוגיות דיגיטליות ברפואה", בה נכשיר את מומחי העתיד ברפואה דיגיטלית.

 

משתתפי הועידה בזום

 

אנו במכון, החלטנו לאמץ את מודל ההוראה ההיברידית, אשר יאפשר לנו לתחזק ולהמשיך לקיים את שיתופי הפעולה והיזמות הבינלאומיים הנרחבים שלנו, הקיימים בין השאר עם אוניברסיטאות באוזבקיסטן. כל אלה ממשיכים ויימשכו ללא קשר לסגר או למצב הנוכחי. אני מאחר הצלחה לכל באי הכנס ונמשיך לעבוד כאן יחד למען עתיד טוב יותר".

 

מטעם HIT נאמו בכנס:

  • פרופ' גילה קורץ, דקאן הפקולטה לטכנולוגיות למידה הרצתה על הנושא: הלמידה המקוונת - הזדמנות ואתגרים.
  • ד"ר מיכאל וינוקור מהפקולטה לניהול טכנולוגיה אשר דיבר על הפרדיגמה הטכנולוגית - כלכלית של העידן הדיגיטלי.
  • ד"ר שמעון פרידקין מהפקולטה לטכנולוגיות למידה אשר דיבר על בסיס הנתוני םשל המחקר הפתוח על נגיף הקורונוה - כאתגר של בינה מלאכותית.
  • גב' טוני (אנטואנט) לוי, אחראית על קשרי חוץ בלשכת נשיא HIT אשר הרצתה על ההבדלים שבין מדיניות מוניטרית במדיניות שונות במהלך המגפה.

 

עם תום הכנס ברך פרופ' רוסטאם קלמורדוב, רקטור אוניברסיטת סמרקנד, ואמר כי האוניברסיטאות המקומיות נענות לקריאתו של נשיא אוזבקיסטן להכשיר את דור העתיד המקומי בתחומי טכנולגיות ממוחשבות ורפואה דיגיטלית.

 

 

לצפייה בהקלטה של הפגישה >>

 

 

פורסם: 17/05/2020