חדשות והודעות

סטודנטים מצטיינים מ HIT זכו במקום הראשון בתחרות של WACOM העולמית

 

Flipo הוא מוצר שפותח על ידי קבוצת סטודנטים מצטיינים מהפקולטות להנדסה, מדעים, עיצוב וטכנולוגיות למידה, בשיתוף חברה וואקום Wacom הבינלאומית. תחת המחלקה ללימודים רב תחומיים שבנתה עם הגורמים השונים במכון את הפורמט לעבודה מולטידיסיפלינרית של הפרויקט.

 

המוצר פותח במסגרת קורס יזמות, עיצוב, פיתוח (שת"פ עם התעשיה) תחת המחלקה בהנחיית צחי דינר מהפקולטה לעיצוב. לצורך הקורס הוקמה קבוצה שפעלה כסטארט אפ לכל דבר בראשות ולאדי בודניצקי ממדעי המחשב. פיתוח ועיצוב המוצר נעשה בליווי צוות החדשנות המקומי של חברת וואקום העולמית, המובילה מזה שנים בפיתוח מוצרים לתעשיית הקריאטיב, בעולמות של עיצוב גרפי ותעשייתי, קולנוע, גיימינג ואנימציה.

הטכנולוגיות של וואקום Wacom מאפשרות קידום פתרונות עסקיים 'נטולינייר' (Digital Ink).

 

 

צוות החדשנות המקומי של Wacom ליווה את הפרויקט והציג את הרעיון בפני הנהלת החברה העולמית. המוצר פותח קצה לקצה והודגם במלואו מול החברה.

הצוות המנצח של HIT גבר על הצוותים של שנקר והמכללה למינהל שהשתתפו אף ההם בתחרות והוא כולל את הסטודנטים:

אבו לישי  |  אמסלם אביב  |  ארביב שרון  |  ארלבסקי עודד  |  בודניצקי ולדי  |  בן חיון צליל  |  דביר שימי  |  דמרי ארז  |  פרידמן דור.

 

צילום מסך מתוך האפליקציה

 

Flipo הינה אפליקציה ייחודית ליצירת אנימציות בצורה מהירה וידידותית. האפליקציה מיועדת לתלמידים כאלמנט נוסף למערכת הלמידה בה הם יוכלו לתת מענה לשאלות בדרך של יצירת אנימציות הממחישות את פתרונם.

 

הרעיון המרכזי סביב האפליקציה הוא הפשטות ביצירת האנימציה - ניתן ליצור כל אובייקט שרק רוצים ואז לסמן את המסלול שהוא יעבור, לאחר מכן מחלקים את המסלול למקטעים ובכל מקטע ניתן להגדיר את אופי פעולת האובייקט דרך תפריט נוח. פעולות כמו מהירות, הגדלה, סיבוביות, שקיפות ועוד. 

 

צילום מסך מתוך האפליקציה

 

יתרונות ושימושי המערכת גדולים עבור מורים במתן שיעורי כיתה ובית המשלבים אנימציה כפתרון יצירתי. יצירת הבנה, חוויה וניסיון בקרב התלמידים תוך הכשרתם ללמידה משמעותית וחווייתית והעומס הקוגניטיבי גבוהה יותר.

 

הסטודנטים לא רק פיתחו את המוצר, עיצבו אותו ואת הממשק,  אלא אף יצרו עבורו מותג שיווקי וחומר לצרכי שיווק ויח"ץ המוצר כיאה לכל סטאראפ.

תוכלו להתרשם מהמוצר והפרויקט בלינק: https://doraf888.wixsite.com/flipo 

 

 

פורסם: 28/10/2018