חדשות והודעות

דבר נשיא המכון

נשיא המכון

סטודנטיות וסטודנטים יקרים,


היום כבר ברור כי וירוס הקורונה אינו אירוע נקודתי וחולף. בראש ובראשונה, מהפן הבריאותי, אנו מתמודדים עם מגפה מתעתעת ומורכבת אשר גם גובה קורבנות ומאלצת את כולנו למשנה זהירות ולשינוי ממשי בחיי היום יום שלנו.

העובדה שהמגפה נמשכת כבר כשנה אינה הופכת את התמודדות עימה לקלה יותר, ואנו עדיין ניצבים בפני קשיים, והתמודדות בלתי פוסקת עימם.


בכל מה שקשור אליכם הסטודנטים, אתם ניצבים בפני אתגרים מתמשכים - הלימוד בעזרת הזום, הריחוק החברתי והיכולת המוגבלת להיפגש ולתרגל פנים אל פנים. יש כאן התמודדות פסיכולוגית לצד חוסר ודאות כלכלית.


תקופת המבחנים בה אתם נמצאים עכשיו, מציבה קושי ואתגר נוסף, של גיוס כל היכולות והידע בתקופה של חוסר יציבות, שינויים תכופים וחובת זהירות. 
לעת הזו, ברצוני להזכיר לכם שהמונח שאני מרבה להשתמש בו "משפחת “HIT מבטא גם ובעיקר בימים אלה את רחשי לבי. אני מודע לקשיים שאתם חווים ויודע שאצל חלקכם מדובר בשינוי ממשי בחיי היום היום, לעתים אבדן עבודה והכנסות וקשיי דיור, ואנו עושים ונעשה ככל שנדרש לתמוך בכם ולסייע בידכם לעבור תקופה קשה זו בהצלחה. מבחינתנו, כל סגל HIT, ראשי התיבות מייצגים בנוסף ל Holon Institute of Technology גם ערך נוסף, של אנושיות, ומכאן:  .Humanity, Innovation, Technology 
במסגרת זו, הרחבנו ופיתחנו את האפשרויות לסיוע כלכלי לסטודנטים, מלגות, הלוואות וכן הנגשנו את אופן הגשת הטפסים בעזרת מודול דיגיטלי חדש. המכון ייקח על עצמו את עמלת הטיפול במע' המידע בתשלומי שכר הלימוד באמצעות כרטיס אשראי. עדכון מפורט ייצא בימים הקרובים. כל אלו מתוך הבנת הצרכים הכלכליים שלכם.


מבחינת המעבר ללמידה מרחוק אנו עורכים עבורכם סדנאות ללמידה אפקטיבית, ניהול זמנים, והכנה למבחנים. ערכנו סרטוני הדרכה חדשים ואיגדנו מאגרי ידע למענכם הכול בתוך מיני סייט ייעודי. רכשנו תוכנות כגון לינדה לסיוע בהוראה מרחוק וחתמנו הסכם עם חברת GOOL לסיוע בלמידה מרחוק לסטודנטים בתשלום סימלי. בנוסף, בימים אלה אנו במגעים עם חברת Microsoft ע"מ להעניק שירותי אופיס ואת כלל תוכנות החברה ללא תשלום לכם הסטודנטים שלנו, גם בבית.


צרכיי התקופה האחרונה האיצו את פעולות ההרחבה והשדרוג של תשתיות העבודה מרחוק לסטודנטים ולסגל המכון. בד בבד אנו ממשיכים להשקיע ולשפר את תשתיות המכון וכן את המעבדות מתוך ציפייה לחזרה לשגרה המוכרת ומפגש מחודש איתכם בקרוב. 

 

עד אז, ומתוך הבנת חשיבות המישור החברתי, אנו עורכים ככל שניתן אירועים פרונטליים בקפסולות על פי הנחיות בכדי להכיר אתכם וביניכם. מי מכם המרגיש קושי או צורך נפשי שיצור איתנו קשר אנו מפנים ומסבסדים אף סיוע מקצועי.


חשוב לי להדגיש שאני וכל סגל המכון, ובפרט דקאנט הסטודנטים וכמובן המרצים שלכם מחזקים אתכם בעת הזו ועומדים לרשותכם בכל נושא מתוך כוונה אמיתית לחזק אתכם ולסייע ככל הניתן בכל המישורים. 


אני מאחל לכולכם בריאות טובה ואיתנה, שמרו על עצמכם ועל בני משפחותיכם ומי יתן ובקרוב מאוד ניפגש שוב על המדשאות היפות של הקמפוס בכיתות הלימוד ובמעבדות הממתינות לכם.


בהצלחה רבה בבחינות,


 בברכה,
 פרופ' אדוארד יעקובוב,
 נשיא
 

פורסם: 28/01/2021