חדשות והודעות

HIT מארח את השקת ספר השירים של המשורר דוד דוידיאן


המשורר יוצא איראן, דוד דוידיאן, (המחזיק בשם העט "מסרור") הוציא לאור את ספר שיריו הרביעי. דוידיאן, לשעבר ראש עיריית נהריה עוסק בכתיבת שירים כתחביב, אשר הפך במהלך השנים לעיסוק השני.
 

השקת הספר התקיימה במכון הטכנולוגי חולון  בטקס אשר תוכנן על ידי ארגון הגג של יוצאי אירן בישראל בראשות מר משה פורוסטמיאן, בו נכחו בני משפחתו של המשורר, פרופ' אדוארד יעקובוב נשיא HIT, פרופ' מוטי חרדים, סגן הנשיא לפיתוח אקדמי, מר פיני כהן, יו"ר חבר הנאמנים של HIT  וכ- 200 אורחים.

במהלך הערב הקריא מר דוידיאן משיריו יחד עם עוד שלושה משוררים נוספים. שיריו של דוידיאן עוסקים בנושאים מחיי היום יום אך הוא עוסק מדי פעם גם בנושאים פוליטיים הנוגעים ביחסי אירן וישראל  וכן במערכות היחסים שבין הורים וילדים.
 
נושא דברים - מר פיני כהן, יו"ר חבר הנאמנים של HIT. משמאל- מר משה פורוסטמיאן, מארגן האירוע ומנחה הערב. ימין - מר דוד דוידיאן, משורר (שם עט מסרור), חוגג את הוצאת ספר השירים הרביעי שלו.

בדברי ברכתו אמר פרופ' אדוארד יעקובוב כי אחד הדברים המאפיינים את המכון הטכנולוגי הוא הפתיחות התרבותית והקשרים עם הקהילה וכי התכנסויות מסוג זה מקרבות את הלבבות ויש להמשיך ולקיים אותן. 
פרופ' מוטי חרדים דיבר בטקס על ההקבלה הקיימת בין משורר ונביא ועל חשיבות השירה בשתי התרבויות ומר פיני כהן, נצר לאנוסי משהד,  דיבר בטקס  על הצורך ללכד את השורות בקרב יוצאי אירן ועל חשיבותם של כינוסים מסוג זה.