חדשות והודעות

טקס הענקת מלגות הצטיינות למסיימי תוכנית "מצוינוער" תשע"ח

טקס סיכום שנה וחלוקת מלגות הצטיינות לתכנית "מצוינוער" התקיים במכון.

 

פרופ' זאב - דקאן הפקולטה למדעים, מר בר נתן - תורם המלגות, פרופ' יעקובוב - נשיא המכון, ד"ר גול  - ראש תוכנית מצוינוער.

צילום: ליאור בלוך


האירוע התקיים במעמד נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב, דקאן הפקולטה למדעים ,פרופ' עזרא זאב, מנכ"ל המכון מר שמואל גולדברג, סגן ראש מנהל החינוך ומנהל אגף חדשנות,יזמות ומו״פ בעיריית חולון וחבר הועד המנהכל של HIT, ד"ר משה לייבה, ראש התוכנית ד"ר שי  גול, מר יוסף בר נתן, תורם המלגות, ואורחים נוספים מקרב מנהלי בתי הספר התיכוניים והמורים. המלגות הוענקו גם השנה תודות לתרומתו  הנדיבה של של מר יוסף  בר נתן ובסיוע עיריית חולון.
 
התכנית האקדמית לנוער "מצוינוער" מתקיימת במכון מזה למעלה מעשור, מאז התחילה בפקולטה למדעים על ידי פרופ' יעקובוב, כשליווה תלמידי תיכון בעלי כישורים מיוחדים כל הדרך להשלמת התואר במקביל ללימודים התיכוניים. מאז ועד היום הוכשרו עשרות בוגרים אשר סיימו בהצלחה את לימודי התואר הראשון ומצאו לאחר מכן את מקומם בתחומים אלה בתפקידים בכירים בצבא ובתעשייה.

 

צילום: ליאור בלוך

 

בדברי ברכתו  הודה פרופ' יעקובוב לתורם המלגות מר בן נתן ואמר לתלמידים: "לפני כשבוע הענקנו תארים לבוגרי המכון בטקס מרשים  ומרגש שנערך בהיכל הספורט ואני חייב להודות שכעת אני מתרגש  אף יותר. אתם מתחילים ללמוד בגיל 14 לערך ובגיל 18 לערך אתם מחזיקים כבר בתואר ראשון במקצועות החשובים ביותר. אתם מתגייסים לצבא כמומחים ואתם הופכים עד מהרבה להיות חוד החנית של מדינת ישראל בתחום המבוקש ביותר במדינה. חשוב לנו שכשגרירי המכון תמשיכו בדרככם ותשאפו ותשתדלו להגיע עוד יותר רחוק".
פרופ' יעקובוב העניק תעודת הוקרה וסיכת המכון למר יוסף בר נתן ולד"ר משה לייבה.


ד"ר משה לייבה אמר כי הוא חש גאווה גדולה לנוכח מספר התלמידים הנוטלים חלק בתוכנית וכמובן גאה במצטיינים. "אני גאה בכך שמינהל החינוך ממשיך ותומך בתוכנית מזה למעלה מעשור", אמר. ד"ר לייבה הזמין את מסיימי התוכנית להגיע למינהל החינוך ולמרכז החדשנות כדי לעזור לקדם את הדור הבא של המצטיינים.


מר יוסף בר נתן, תורם המלגות, הודה לנשיא המכון וציין כי התוכנית הזו ,פרי חזונו של פרופ' יעקובוב, מהווה בעיניו את אחת הזרועות של מדע העתיד, אשר המכון מקדם בכל התחומים. עוד ציין כי הוא רואה חשיבות רבה בקידום החינוך הטכנולוגי ומקצועות העתיד ואמר: "אני בטוח שכולכם תהיו המובילים של דור העתיד וגאה במכון ובעיריית חולון אשר מהווים אבות רוחניים לסטודנטים הצעירים".

 

ד"ר לייבה, ד"ר גול, פרופ' יעקובוב

צילום: ליאור בלוך


ד"ר שי גול, ראש התוכנית  אמר כי בכל פעם שהוא מלמד תיכוניסטים הוא חש שזכה. ד"ר גול הודה  לפרופ' יעקובוב, למר בן נתן ולפרופ' זאב שבלעדיהם התוכנית לא הייתה מגיעה למקום הזה.
ארד כהן, בוגר מדעי המחשב ומתימטיקה שימושית, נאם בשם המצטיינים ואמר: "לעבור מבית ספר למכללה קשה בדרך כלל, אבל כאן היה קל מחינה לימודית ומקצועית קיבלו אותנו בחום ועזרו לנו בכל תחום. אני יודע שעשינו בחירה מצוינת. אנו מקוים שהכלים שרכשנו כאן יעזרו לנו בשירות הצבאי".

 

אלה המצטיינים אשר זכו בתעודות הוקרה:

מצטייני נשיא: יובל  אלפי, מאור בוטון
מצטייני ראש התכנית: דוד גוריאל- מדעים: מאי ירדן - הנדסת חשמל
דניס ז'לזנוב – מדעים: גלי קורול – מדעים: ארד כהן – מדעים: אור בינוני - הנדסת חשמל

 

 

 

פורסם: 8.7.2018