חדשות והודעות

עשרים סטודנטים מהפקולטות למקצועות טכנולוגיים זכו השנה במלגה מטעם מוטורולה סולושנס

 

בטקס מרגש שהתקיים במכון, לראשונה מאז פרוץ מגיפת הקורונה, הוענקו לעשר סטודנטיות ולעשרה סטודנטים, הלומדים מקצועות טכנולוגיים, מלגות של חברת "מוטורולה סולושנס". 

 

בתמונה: מימין דבתמונה: מימין ד''ר עינב, גב' חורב, פרופ' יעקובוב, גב' כהן. צילום: ערן פיק

בתמונה: מימין ד"ר יוליה עינב, אסנת חורב, פרופ' אדוארד יעקובוב, נופר כהן. צילום: ערן פיק

 

זה למעלה מעשור שחברת מוטורולה סולושנס מעניקה מלגות לסטודנטים הלומדים מקצועות טכנולוגיים בHIT . השנה השתתפו בתוכנית המלגות 20 סטודנטיות וסטודנטים בחלוקה שווה לנשים וגברים, הלומדים בשנים א-ד בפקולטות להנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסת תעשייה וניהול טכנולוגיה ובפקולטה למדעים- המחלקה למדעי המחשב.


במהלך השנים, סיימו מעל 200 מהנדסות ומהנדסים, מתכנתות ומתכנתים, נשות ואנשי הייטק , את הלימודים בהצלחה, בזכות המלגות של מוטורולה סולושנס, אשר מאפשרת מתן הזדמנות שווה לכולם ובכך תורמת לחיזוקה של מדינת ישראל כאומת הסטארט אפ.
פרופ' אדוארד יעקובוב ,נשיא HIT, בירךבחמימות את הסטודנטים וציין כי האירוע מתרחש בשבוע שבו המכון חגג שלושה אירועים משמעותיים וחשובים: טקס הוקרה לסטודנטים מצטיינים, טקס הוקרה למרצים מצטיינים וטקס הענקת תארים למחזור 2020 שנבצר ממנו להתקיים מפאת הקורונה.


הנשיא בירך על שיתוף הפעולה המתמשך עם חברת "מוטורולה סולושנס" במתן האפשרות לכל מי שרוצה בכך לרכוש השכלה אקדמית מבלי שמצב כלכלי יעמוד בדרך. פרופ' יעקובוב סקר את התוכניות האקדמיות המתקיימות במכון, לרבות התוכנית החדשה לטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה והביע את תקוותו שמספר רב מבין מקבלי המלגות ימשיכו במכון בלימודים לתארים מתקדמים.


נשיא HIT ודקאנית הסטודנטים, ד"ר יוליה עינב העניקו לאוסנת חורב, מנהלת קשרי קהילה-אקדמיה בחברת מוטורלה סולושנס ישראל, תעודת הוקרה על פועלה המבורך לאורך השנים. 
הילה ישי, סטודנטית שנה ג' בפקולטה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה, דיברה בשם מקבלי המלגות והודתה לחברת מוטורולה :"אנשי מוטורולה היקרים, בחרתם להעניק לנו הסטודנטים ללא תמורה ותגמול ומתוך רצון אמיתי וטוב לסלול לנו דרך לעתיד בטוח. אני מודה בשמי ובשם כל מלגאי מוטורולה על התמיכה והתרומה העצומה עבורנו ".


טל זכריה, סטודנט בשנה א' במחלקה למדעי המחשב, סיפר על ההתנדבות החברתית שלו במסגרת המלגה ואמר :"התנדבות היא תמיד לשני הצדדים כי גם זה שנותן מקבל המון בחזרה. כחלק מהמלגה אני מתנדב במרכז הצעירים ג'סיקה בחולון ויחד עם סטודנטים נוספים אנו עושים פרויקטים לטובת הצעירים והמבוגרים בעיר. מוטורולה תורמת לנו ואנו שמחים להעביר את זה חזרה לחברה".


בסיום הטקס קיבלו כל המלגאים תעודות מידי פרופ' אדוארד יעקובוב, ד"ר יוליה עינב וגב' אסנת חורב.

 

 

פורסם: 28/04/2022