חדשות והודעות

לאה שוחמי פרשה לגמלאות

לאה שוחמי, רכזת הפקולטה למדעים יצאה השבוע לגמלאות.
 
אירוע פרישה לגמלאות של לאה שוחמי
 

כל עובדי המכון התכנסו לאירוע פרידה מרגש במהלכו נפרדו ממנה במילים חמות:
 
פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT נפרד מלאה במילים חמות ואמר כי במשך כל שנות עבודתה היתה לאה עובדת מצוינת אשר גילתה דאגה ואיכפתיות לסטודנטים ולאנשי הסגל כאחד. בזכות עבודתה היעילה הצליחה לקדם את הפקולטה ולהביאה להיות הגדולה ביותר במכון. הנשיא הזמין את לאה להמשיך ולהשתתף באירועי המכון ואיחל לה בריאות והצלחה בהמשך דרכה.
 
מר שמואל גולדברג, מנכ"ל המכון, ציין כי לאה מילאה את תפקידה במסירות ואחריות והיתה אהובה על הסטודנטים ואנשי הסגל כאחד. הוא איחל לה בריאות ונחת, הגשמה עצמית בהמשך הדרך והמשך עשייה לטובת משפחתה והקהילה.
 
אירוע פרישה לגמלאות של לאה שוחמי

דקאן הפקולטה למדעים פרופ' עזרא זאב, אמר כי לאה, העובדת במכון מאז שנת 2001, היא אחת העובדות הותיקות ביותר במכון, והייתה עובדת מצוינת בכל אחד מהתחומים שהייתה אמונה עליהם.
את לאה אפיין מסירות אין סופית לתפקיד ובעיקר לסטודנטים. הדאגה והעזרה לסטודנטים, כמו גם לסגל האקדמי והמנהלי - היו מעל ומעבר לתפקיד.
 
עוזרת דקאן הפקולטה דנית ממרוד-כהן ציינה בשם כל בנות המחלקה כי היא מכירה ועובדת עם לאה כ-9 שנים וכי היה לה לעונג לעבודה איתה. עוד ציינה שהסטודנטים וסגל הפקולטה מעריכים את היחס האישי והעבודה שלה לאורך השנים. בשם רכזות הפקולטה ובשמה של דנית איחלו לה שנים של בריאות איתנה, הנאה ואושר בקרב משפחתה וסיפוק עצמי.
 
 
אירוע פרישה לגמלאות של לאה שוחמי
 
עו"ד ישי פיגנבוים, עוזר מנכ"ל למשאבי אנוש, ציין שלאה תרמה רבות לפקולטה ולמכון בכלל. היא שימשה עמוד תווך בסגל המינהלי במכון וכמו כל פרידה מעובד ותיק ומשמעותי – גם זו מהווה שילוב של עצב ושמחה. סטודנטים ובוגרים רבים שומרים ללאה פינה חמה בלב בחייהם האקדמיים- מרגיעה, מכווינה ומדריכה. לאה יוצאת היום לדרך חדשה, וישי איחל לה בהצלחה וכי ישמח לראות אותה בכל הטקסים והאירועים החגיגיים של המכון.
 
פורסם: 26.10.17