חדשות והודעות

59 סטודנטים זכו במלגה של תוכנית IMPACT! בשנת ה-20 לקיומה


לאחר שנתיים של הפסקה בעקבות הקורונה, התקיים היום כנס של מלגאי תוכנית IMPACT! במכון.

59 מלגאים מהפקולטות השונות ב-HIT משתתפים בתוכנית IMPACT!

אורנה פסח, מנכ"לית התוכנית וצוותה ערכו את הביקור השנתי שלהם במכון לאחר הפסקה כפויה של שנתיים עקב הקורונה.


המפגש נערך בהשתתפות נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב, מנכ"ל המכון מר שמואל גולדברג, ודקאנית הסטודנטים ד"ר יוליה עינב.


השנה משתתפים בתוכנית 59 מלגאים מהפקולטות השונות ב-HIT.


בדברי ברכתו אמר פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT כי הוא נרגש עד עומק ליבו מהמפגש וכי הוא מברך על הקשר החם עם התוכנית ועם העומדת בראשה, וציין כי המכון ותוכנית IMPACT! חולקים ערכים משותפים של מצוינות ואחריות חברתית. עוד ציין נשיא המכון, כי הוא מעריך מאוד את המאמצים הרבים שמשקיע צוות התוכנית יחד עם דאגה אמיתית לכל מלגאי ומלגאית.
הנשיא סיפר עוד, כי המכון ניצל את תקופת הקורונה כדי להגדיל ולהעשיר את מספר תוכניות הלימוד המוצעות לסטודנטים וציין במיוחד את התוכנית החדשה והיחידה מסוגה של טכנולוגיות דיגיטליות ברפואה.

בתמונה: פרופ' אדוארד יעקובוב, וגב' אורנה פסח

מר שמואל גולדברג מנכ"ל המכון אמר בדברי ברכתו כי המכון גאה בכל אחד ואחת מהמלגאיםוהמלגאיות על השירות הצבאי המשמעותי שלהם בצה"ל והודה לכם על כך שבחרו במכון הטכנולוגי כמוסד האקדמי שלהם.


ד"ר יוליה עינב דיקאנית הסטודנטים אמרה למלגאים ולמלגאיותכי בהמשך למשימה שלהם להצליח בלימודים, דקאנט הסטודנטים עומד לרשותם במעטפת רחבה של שירותים וסיוע בתחומים השונים והזמינה אותם לפנות ולהיעזר.


תוכנית המלגות IMPACT! שנוסדה על ידי ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF) עוסקת במתן מלגות למימון לימודי התואר הראשון לחיילים וחיילות משוחררים מהמערך הלוחם בצה"ל, כהוקרה על תרומתם לצה״ל ולמדינה. הוקרה זו מאפשרת להם הן השכלה אקדמית איכותית והן תרומה לקהילה. המלגה, בסך 4,000 דולר לכל שנת לימודים, מיועדת לסטודנטים יוצאי המערך הלוחם/תומך הלחימה בצה"ל, עד דרגת סגן, ששירתו שירות צבאי מלא ותקין, מעוטי יכולת כלכלית, שהתחילו את לימודיהם במוסד מוכר תוך שלוש שנים מהשחרור מצה"ל. מלגאי קרן אימפקט מתחייבים בתמורה למלגה ל-130 שעות תרומה לקהילה במשך כל תקופת הלימודים וכן שומרים על קשר עם תורם המלגה.

גב' אורנה פסח מקבלת תעודת הוקרה על פעילותה במסגרת התוכנית

בסיום המפגש העניקו הנשיא, המנכ"ל ודקאנית הסטודנטים לגב' אורנה פסח תעודת הוקרה על פעילותה הנמרצת במסגרת התוכנית ועל פיתוח הקשר, המתמשך, ההדוק והחם עם המכון הטכונלוגי חולון.



פורסם: 07/04/2022