חדשות והודעות

המפגש השנתי של תוכנית המלגות !IMPACT במכון

 

זו השנה ה-18 לקיומה של תוכנית המלגות IMPACT! אשר מעניקה מלגות גם לסטודנטים של HIT.

 

גב' אורנה פסח, מנכ"לית IMPACT! ופרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון

צילום: דינה סטסקוביץ'

 

גב' אורנה פסח, מנכ"לית התוכנית וצוות התוכנית קיימו את הביקור השנתי שלהם במכון במהלכו נפגשו עם חלק ממקבלי המלגות.

המפגש נערך בנוכחות נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב, מנכ"ל המכון מר שמואל גולדברג, סגן הנשיא לעניינים אקדמיים פרופ' דוד שויחט ודקאנית הסטודנטים ד"ר יוליה עינב.

לאות הערכה על שיתוף הפעולה ההדוק של המכון עם התוכנית קיבל נשיא המכון מידי גב' פסח את מגן 18 שנות פעילותה של התוכנית.

 

תוכנית המלגות !IMPACT שנוסדה על ידי ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF) עוסקת במתן מלגות למימון לימודי התואר הראשון לחיילים משוחררים מהמערך הלוחם בצה"ל, כהוקרה על תרומתם לצה״ל ולמדינה. הוקרה זו מאפשרת לחיילים המשוחררים הן השכלה אקדמית איכותית והן תרומה לקהילה. המלגה, בסך 4,000 דולר לכל שנת לימודים, מיועדת לסטודנטים יוצאי המערך הלוחם/תומך הלחימה בצה"ל, עד דרגת סגן, ששירתו שירות צבאי מלא ותקין, מעוטי יכולת כלכלית, שהתחילו את לימודיהם במוסד מוכר תוך שלוש שנים מהשחרור מצה"ל. מלגאי קרן אימפקט מתחייבים בתמורה למלגה ל-130 שעות תרומה לקהילה במשך כל תקופת הלימודים וכן שומרים על קשר עם תורם המלגה.

 

השנה משתתפים בתוכנית 81 מלגאים מהפקולטות השונות ב HIT

 

במשך שנות פעילותה במכון העניקה התוכנית מלגות ל-252 סטודנטים בפקולטות השונות בסך כולל של 3,304,000 $ . במסגרת טקס הענקת התארים בשנה שעברה אף קיבלה התוכנית תואר לשם כבוד.

 

מימין: נופר כהן, ד"ר יוליה עינב, פרופ' דוד שויחט, אורנה פסח, פרופ' אדוארד יעקובוב, שמואל גולדברג, אירה יגורוב

צילום: דינה סטסקוביץ'

 

בדברי ברכתו אמר פרופ' יעקובוב כי הוא נרגש מהמעמד ומברך על הקשר החם עם התוכנית ועם העומדת בראשה, וציין כי המכון ותוכנית !IMPACT חולקים ערכים משותפים: "גם אתם וגם אנחנו משקיעים בחינוך ובתרומה החברתית ואנו כמוכם מעודדים את הסטודנטים להצטיין בלימודים ולהיות אזרחים טובים". נשיא המכון העניק תעודת הוקרה לגב' אורנה פסח על פועלה הנמרץ לאורך השנים בתוכנית ועל שיתוף הפעולה ההדוק והפורה עם המכון.

 

מר שמואל גולדברג מנכ"ל המכון אמר בדברי ברכתו כי המכון גאה בכל אחד ואחת מהמלגאים על השירות הצבאי המשמעותי שלהם בצה"ל והודה לכם על כך שבחרו במכון הטכנולוגי כמוסד האקדמי שלהם.

 

ד"ר יוליה עינב דיקאנית הסטודנטים אמרה למלגאים כי בהמשך למשימה שלהם להצליח בלימודים, דקאנט הסטודנטים עומד לרשותם במעטפת רחבה של שירותים וסיוע בתחומים השונים והזמינה אותם לפנות ולהיעזר.

 

בסיום המפגש העניק הנשיא לגב' אורנה פסח תעודת הוקרה על פעילותה הנמרצת במסגרת התוכנית ועל פיתוח הקשר ההדוק והחם עם המכון הטכונלוגי.

 

 

 

פורסם: 08/03/2020