חדשות והודעות

H.I.Tמכון טכנולוגי חולון - משקיעים בהצלחה שלך

משרד הפרסום שלנו טיפל לאורך השנים בתקציבי התקשורת השיווקית של מכללות ואוניברסיטאות רבות. לא בכל מקום נתקלו הצוותים שלנו בתחושה עמוקה כזו של שליחות, ברמה כזו של אכפתיות והשקעה. זו הנשמה של המכון הטכנולוגי חולון. של הסגל האקדמי ושל סגל המנהלה.

 

זו ההבטחה של המכון הטכנולוגי חולון לסטודנטים שלו. את ההבטחה הזו הוא משדר בכל הפעולות שהוא עושה בפועל בשטח. זו הבטחה חזקה מאוד ותפקידה של התקשורת השיווקית להעביר אותה בעוצמה. הקמפיין הפותח, תחת הכותרת "משקיעים בך, משקיעים בך, משקיעים בך", פונה אל הסטודנט ישירות ולא משאיר לדמיון - ב-HIT מוכנים להשקיע את הנשמה בהצלחה שלך.

 

ההבטחה הפרסומית של המכון נשענת על ערכיו: העצמה, השקעה ומצוינות.

המכון מבטיח להשקיע בסטודנט. השקעה שתעצים את הצלחתו. השקעה שמקרינה מצוינות ומקצוענות. השקעה אישית שמגיעה מתוך אכפתיות וקרבה.

 

המכון הטכנולוגי חולון מבטיח להשקיע בסטודנט, הרבה יותר מכל מכללה. הרבה יותר מכל אוניברסיטה. לשים את הסטודנט במרכז, להכיר אותו אישית ולהעניק לו את כל הכוח והעוצמה.

 

זו הבטחה מחייבת, אבל היא אמיתית ונמצאת ברוח המכון. ב-DNA של המותג.

 

"השפה התקשורתית החדשה של המכון הטכנולוגי חולון היא שפה מתמשכת ורב שנתית", אומר אייל בר, מנכ"ל משרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן בר רבנאי. "המטרה היא לייצר שפה תקשורתית מבדלת, השייכת אך ורק ל-HIT, ומביאה לידי ביטוי את ההשקעה העצומה בסטודנטים".

 

אסטרגיית המכון השמה במרכז את ההשקעה בסטודנטים מיושמת כבר שנים על ידי המכון והיא צפויה אף להתעצם.