חדשות והודעות

ספורט, אקדמיה וחדשנות נפגשים ב HIT

 

מנהל הדיגיטל של קבוצת הכדורגל האגדית FC BARCELONA, מיגואל טורגרוסה, ביקר באקסלרטור החדש שנחנך לאחרונה ב-HIT.

 

הוא הציג בפני שבע חברות הסטארט אפ המשתתפות בסבב הראשון של האקסלרטור הממוקד בספורט, אורחות חיים ובריאות, מהלכי דיגיטציה שעוברת קבוצת בארסה כלפי פנים ומול קהל הצופים, ופלטפורמות דיגיטליות חדשניות שמטרתן אופטימיזציה לחווית האוהדים ולרווחי הקבוצה. 

 

את טורגרוסה הביא לישראל אורן סימיניאן יזם ומומחה, Sport Tech בעלי "קולוסאום ספורט" ומנהל התוכן של אקלסרטור HIT. 

מעבר לעניין הטכנולוגי והחדשני המיושם על ידי הקבוצה, מה שעורר עניין רב בקרב הסטאטראפים היה דוקא הקאמפוס החדש שתחנוך החברה בקרוב, כמו גם פעילותה המגוונת של הקבוצה מחוץ לעולם הכדורגל, בעיקר בקהילה ובעיר.

 

מימין לשמאל: שירה באום, מנהלת תוכנית האצת היזמות של המכון הטכנולוגי חולון HandZone by HIT, מיגואל טורגרוסה, מנהל הדיגיטל של FC BARCELONA, טלי מלאך בנאים, ראש מרכז היזמות והחדשנות Future HiT ואורן סימיניאן, CEO Colosseum Sport.

צילום: שלומי אללוף.

 

התוכנית של HIT שעלותה 2.5 מיליון שקל, מיועדת למיזמים ורעיונות החל משלב מחקר יישומי (Applicable Research) ועד לשלב עיצוב ראשוני. המחזור הראשון של התכנית, ימשך כחצי שנה ובסופו יוצגו המיזמים למשקיעים ולקוחות פוטנציאליים. נשיא HIT פרופ' אדוארד יעקובוב אמר: "אני גאה במהלך זה אשר מהווה נדבך נוסף בחזונו של המכון לעמוד בחזית הטכנולוגית, להעניק השראה, לייצר אבן שואבת לקהילה ולהגביר את השיח המתמשך בין האקדמיה, הבוגרים שלנו והקהילה שבה אנו פועלים".
 

 

פורסם: 14/07/2019