חדשות והודעות

נציגי שגרירויות ממדינות האיחוד האירופי בביקור חגיגי ורשמי ב-HIT

 
משלחת בת 15 נציגים משגרירויות שונות של מדינות האיחוד האירופי ביניהן:  אוסטריה, בולגריה, קרואטיה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איטליה, ספרד, בריטניה ודנמרק הגיעה לביקור מקצועי במכון הטכנולוגי חולון. מטרת הביקור הייתה בחינת האפשרות להרחבת היקף שיתוף הפעולה המחקרי-אקדמי בין המכון למוסדות אקדמיים ותעשייה ממדינות אלה.
 
15 delegates from various EU embassies at HIT

חברי המשלחת התקבלו ע"י נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב ונציגים בכירים של הנהלת המכון והסגל האקדמי. פרופ' שויחט, סגן הנשיא לעניינים אקדמיים בירך את האורחים בפתח הביקור, וד"ר רפאל ברכאן, ראש רשות המו"פ וקשרי החוץ סקר את המגוון הרחב של הפעילות האקדמית והמחקרית, המקומית והבינלאומית שנעשית במכון.
 
במהלך חלק זה של המפגש, הוצגו לבאים מספר מחקרים מתקדמים ופורצי דרך אשר מתקיימים במכון: פרופ' מוטי חרדים, סגן הנשיא לפיתוח אקדמי, הציג את המחקר בתחום הקרינה ואת מעבדת ה SAR, פרופ' אלה זאק  הציגה את המעבדה לסינתזה וחקר של ננו-חומרים, וסיפקה לנוכחים הסבר מרתק על התפתחות תחום הננו-טכנולוגיה, ד"ר יובל בק הציג המחקר בתחום האנרגיה המתחדשת  ורשתות חכמות ,ד"ר נאווה שקד מהפקולטה להנדסה תיארה את הפעילות המתקיימת במרכז  M3IC ובפיתוח פרויקטים רב תחומיים וד"ר דניל אומנסקי הציג את מרכז MADE לטכנולוגיות מסייעות.
 
 
 
בחלקו השני של הביקור, האורחים  ביקרו בכיתות הלימוד לחרדים, שוחחו עם מלווי הפרויקט באשר לשילוב אוכלוסיות ייחודיות בהשכלה הגבוהה הישראלית, וכן שוחחו עם הסטודנטים הלומדים בתכנית. לאחר מכן ביקרו האורחים בתערוכת השרפרפים ותערוכת "ק_קו_קומ_קומקומים" המוצגות בפקולטה לעיצוב, בסיור שהודרך ע"י לוקה אור, ראש המחלקה לעיצוב תעשייתי. הביקור הסתיים בסיור במעבדת תלת המימד שהונחה על ידי מר ארז שרמן.
 
15 delegates from various EU embassies at HIT

הדיפלומטים התרשמו עמוקות מהמכון עצמו ומאנשיו, כמו-גם מפעילות המו"פ והיצירה הנעשית במסגרת האקדמית ובמסגרת משיתופי הפעולה הרבים של המכון עם התעשייה ועם מוסדות אקדמיים אחרים, בארץ ובחו"ל.

המפגש הוכתר כהצלחה כאשר הסתיים בהכרזה הדדית על כוונה לחזק ולהעמיק את שיתופי הפעולה בין המדינות האירופיות השונות למכון בתחומי המחקר, ההוראה, היצירה